Simpleviewer kan ikke finde billederne
Fra : Elisabet Petersen

Dato : 01-12-08 19:25

Jeg er ved at lave en hjemmeside på adressen:
vibefauerholdt.dk.
Jeg skal bl.a. have 3 gallerier, eet på hver sin side.
Jeg vil helst bruge SimpleViewer, da jeg synes at det giver det
flotteste resultat.
Jeg har prøvet at sætte et simpleviewer galleri op på:
http://vibefauerholdt.dk/galleri1.php
- men som det ses, vises billedfilerne ikke...

Jeg har lagt filen galleri1.php i roden på webhotellet (Det SKAL
den - det er det eneste der virker i 1go). Denne fil indeholder
viewer.swf.

Så har også jeg en mappe, der hedder galleri1; den indeholder
mapperne images og thumbs, som begge er genererede af
simpleviewer, og som indeholder de 4 jpg-billeder, som skal vises
i galleriet.
Derudover indeholder mappen galleri1 filerne: gallery.xml,
swf-object.js og wiever.swf.

Eftersom billederne ikke kuinne vises, prøvede jeg at angive
stien galleri1/ foran filnavnene i gallery.xml, men også uden
resultat.

Jeg skal have lignende gallerier på
http://vibefauerholdt.dk/galleri2.php og
http://vibefauerholdt.dk/galleri3.php

Er der en der har et bud på, hvordan jeg griber sagen an?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen,
Elisabet Ø. Petersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kim Jensen

Dato : 01-12-08 19:59

Hej Elisabet!

> [...]
> i galleriet.
> Derudover indeholder mappen galleri1 filerne: gallery.xml,

Stierne i din XML fil passer vist ikke - prøv istedet med fx:

/galleri1/images/kadereaktion550.jpg

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Elisabet Petersen

Dato : 01-12-08 20:12

> [...]
> mvh Kim Jensen
> blog.werx @ http://kim.litewerx.dk
> Port80.biz // ColorExplorer.com // LiteWerx.dk

Hej Kim,
Det virkede desværre ikke.