anal
Fra : nul

Dato : 30-11-08 14:31

på film ser det altid ud som om at pigerne kan lide at få den i røven.
men i virkeligheden så skriger de og siger det gør ondt. gør jeg noget galt?

Fra : Nana

Dato : 30-11-08 15:21

"nul" <nej@nej.invalid> skrev i en meddelelse
> på film ser det altid ud som om at pigerne kan lide at få den i røven. men
> i virkeligheden så skriger de og siger det gør ondt. gør jeg noget galt?

Du gør noget galt, hvis du tror at pornofilm har noget med virkeligheden at
gøre.
Anal i virkeligheden kan sagtens blive godt, hvis begge parter tænder på
det, og er villige til at gøre det der skal til for at få det til at
fungere. Glidecreme er et must! Opvarmning og at gå langsomt frem ligesådan.

www.sexlinjen.dk har et tema der hedder "Og de fik hinanden i enden...". Læs
det.

Fra : tollundmanden

Dato : 07-12-08 03:18

"Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote in message

> [...]
> det, og er villige til at gøre det der skal til for at få det til at
> fungere. Glidecreme er et must! Opvarmning og at gå langsomt frem

Min kæreste afskyer analsex og er ved at brække sig hvis hun ser
pornofilm med den slags.
Sjovt nok, kan min kæreste godt lide jeg pirrer hendes
numsehul med en tommeltot eller pegefinger, når hun er helt væk i nydelse,
især at jeg lige presser det yderste led op, når mine fingre er våde og
creamede af hendes elskovssafter, det får hende til at få orgasme
i expresfart og oven i købet flere gange efter hinanden.
En tommeltot, der nuldre hendes klit, en pegefinger, der gnubber hendes
G-punkt og en langemand der lige trænger gennem "forsvarsmuren"
medens jeg kysser hendes brysvorter og nuldre dem mellem et par
fingre, så galloperer det ellers der ud af, oven i købet med lyd på. WOW!!
det er sgu bedre at opleve, end selv at få udløsning, når hun bag efter
småleende knuger sig ind til mig med "julelys i øjnene" efter orgasmerne

TM