Signatur virker ikke altid
Fra : Lene Larsen

Dato : 01-12-08 13:35

Hej,

Jeg bruger Outlook 2003 og har oprettet en signatur hvor jeg har insat et
lille foto af mit logo.

Når jeg sender en mail fungerer det fint, men skal jeg besvarer en mail der
er sendt som "almindelig text"
så er typografien helt ændret i min signatur og det lille foto kommer ikke
med.

Besvarer jeg en mail der er sendt som HTML så fungerer det lige så godt med
signaturen som mår jeg selv opretter en ny mail.

Kan Outlook 2003 sættes op til at min signatur kommer med i sin oprindlige
udseende, lige meget hvilken type mail jeg besvarer?

Mvh

Lene

Fra : Bjarne Chr

Dato : 01-12-08 17:01

"Lene Larsen" <Lene.M.L@forum.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kan Outlook 2003 sættes op til at min signatur kommer med i sin oprindlige
> udseende, lige meget hvilken type mail jeg besvarer?

Du kan prøve
Funktioner / Indstillinger / Postformat / Skrifttyper
Brug altid egne skrifttyper.
Bc

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-12-08 19:55

"Lene Larsen" skrev i en meddelelse
> Kan Outlook 2003 sættes op til at min signatur kommer med i sin
> oprindlige udseende, lige meget hvilken type mail jeg besvarer?

Du kan ikke bestemme, hvordan modtageren, tager imod din mail.

Mange sætter deres mailprogram op til at modtage al post i ren tekst, da
det nedsætter faren for virus og andet snavns.

Men ja - du kan gost sende i HTML - men ikke være sikker på at
modtageren vil modtage det sådan.

Jan

Fra : Lars E. P.

Dato : 02-12-08 10:25

Mon, 1 Dec 2008 13:35:09 +0100, skrev "Lene Larsen"
<Lene.M.L@forum.dk> :

> [...]
>
>Kan Outlook 2003 sættes op til at min signatur kommer med i sin oprindlige
>udseende, lige meget hvilken type mail jeg besvarer?

I Outlook 2000 kan man under menuen Formater vælge mellem Alm. tekst,
HTML og RTF når man bl.a. besvarer et brev. Her vælger du så HTML,
hvis det oprindelige brev er alm. tekst.
Mon ikke der er den samme mulighed i Outlook 2003

Hilsen Lars