Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
EURO den danske krone faldet ?
Fra : Bo

Dato : 30-11-08 19:46

Ser man på kursen 1. marts 2003 hvor jeg købte bolig i udlandet til
kurs 742,50
http://www.valutakurser.dk/currency/ShowGraph.aspx?ValutaID=233058&gdd=1&gmm=7&gyy=2003
skal jeg idag ved IBAN ovf af med kurs 745,50 cirka +1 point.
Det viser at den danske krone er faldet "en del" over for Euro.

Kan "vi være det bekendt" som Dronningen plejer at sige vh Bo