Brothers in Arms Hell's Highway player con~
Fra : Kim

Dato : 29-11-08 20:57

Fedt spil men jeg har lidt problemer med hvilke
taster på tastaturet der gør hvad og hvordan.
Jeg sidder med manualen foran mig og jeg er
en meget gammel FPS spiller.
Jeg prøvede at ændre tasterne til det jeg kender
men så gok der helt ged i det.

Hvordan lægger man sige ned og kravler ?

Hvad gør man dig-in og lean around på tastaturet ?
(When in combat, dig-in behind walls and hard objects to
remain safe from enemy fire. Once dug-in, lean around the
cover to aim at the enemy.)

Jeg kan godt vælge Squard, men hvordan
giver man " The Four F's " ?

Når man har en sniper riffel, hvordan får man så den
op til øjet ( og evt zoomer ind ) ?

Tasten " Tabulator" skulle være 2 ting, Fall in ( Hold )
og Select Team.
Select Team virker fint, men hvordan skal Fall in ( Hold ) virke ?

Mvh Kim
P.S. Der kommer måske mere

Fra : Peter Larsen

Dato : 30-11-08 22:20

"Kim" <no£@waydude.dk> wrote in message
> [...]
> og Select Team.
> Select Team virker fint, men hvordan skal Fall in ( Hold ) virke ?

Følg den tutorial der er i spillet

Fra : Kim

Dato : 16-12-08 16:19

"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> skrev
> Følg den tutorial der er i spillet
Godt råd, men når man løber stærkt
(Spacebar) kan man så ikke styre samtidig ?

Mvh Kim