update norman
Fra : hm

Dato : 29-11-08 19:09

Hej
min bærbar er gået i sort.
efter jeg blev bedt om at genstarte er alt i udu,
jeg kan ikke komme på nettet
jeg kan ikke slette Norman ligger ikke i tilføj/fjern
jeg kan ikke slette den fra stifinder da den siger at det ikke er muligt at
slette elogger.dll : adgang nægtet
har søgt på google
har prøvet Kim ludvigsen, men har ikke fået svar endnu

Der skulle vel ikke være en hjælpsom sjæl ??
Hanne/ som er så træt af det hele

Fra : Hm

Dato : 29-11-08 21:37

Fra : Ole C

Dato : 30-11-08 02:49

Er det en hemmelighed hvordan problemet blev løst?

--
vh
Ole C

Fra : Hm

Dato : 30-11-08 10:12

Nej, helt bestemt ikke, jeg prøvede simpelthen alt og som den allersidste
udvej prøvede jeg at lave en systemgendannelse en uge tilbage, og det
virkede, at jeg så skulle lægge en hel del ind igen, var billig sluppet. når
jeg sad med en maskine der overhovedet intet ville.
Hanne