hvor er dead space spille demo til pc
Fra : Dal

Dato : 28-11-08 22:37

/dal

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 29-11-08 07:43

"Dal" <fup@ogfidus.com> skrev i meddelelsen
news:49306465$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> /dal

Demoen kommer ikke til PC.

Fra : Dal

Dato : 29-11-08 08:35

Nå... kender desværre ikke nogen hvor man kan prøve spillet før sit køb.
Svarer spillet nogenlunde til Quake 4 og Doom

/dal

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4930e46a$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-11-08 08:37

Følgende er skrevet af Dal:

Der er lidt info her: http://xbox360.ign.com/articles/918/918892p1.html

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Peter Larsen

Dato : 29-11-08 17:39

"Dal" <fup@ogfidus.com> wrote in message
> Nå... kender desværre ikke nogen hvor man kan prøve spillet før sit
> køb. Svarer spillet nogenlunde til Quake 4 og Doom
>
> /dal

Jeg har aldrig prøvet Q4, men nej, det ikke et FPS. Det er 3rd person
spil lidt i stil med Resident Evil. Det har nogle få rpg elementer, men har
stadig masser af action og ikke mindst stemning.

Fra : Dal

Dato : 30-11-08 08:53

> [...]
> har
> stadig masser af action og ikke mindst stemning.

Hvad er forskellen på 1 0g 3rd ( spørger en lidt uvidende )

/dal

Fra : Bruno

Dato : 30-11-08 14:23

Dal wrote:

> Hvad er forskellen på 1 0g 3rd ( spørger en lidt uvidende )

1st person - du ser ud gennem øjene på de figur du spiller og kan så
normalt se dine hænder og det våben/værktøj du har i brug plus ofte et,
hvilket er noget kunstigt, et sigtekorn midt på skærmen.

3rd person - du ser din figur udefra. Typisk som svævede du en meter
eller to bag den figur du spiller.

I nogle spil kan man selv vælge om det skal være 1st eller 3rd person,
andre spil er man altid det ene eller det andet og så er der spil hvor
man eksempelvis skifter efter situationen. Det sidste kan eksempelvis
være et 1st person spil hvor man ser sig selv i 3rd person når der
klatres på stiger, eller et 3rd person spil hvor man skifter til 1st
person når man bruger et våben med kikkertsigte.

Mvh
Bruno

Fra : Dal

Dato : 30-11-08 14:35