alternativ til DeltaForce
Fra : MooreHojer

Dato : 28-11-08 14:10

Hej NG

Jeg er generelt ikke den der bruger mest tid på at spille på min PC, men for nogle år siden spillede jeg en del DeltaForce.

Nu vil jeg gerne til at spille lidt igen og leder derfor efter noget i samme stil som DF.
Spil som CounterStrik hvor man bare løber rundt og skyder alt der bevæger sig siger mig ikke så meget.
Jeg kan godt lide lidt mere afvekslende gameplay, hvor man skal løse forskellige opgaver og gerne udfordres lidt strategisk, på samme måde som jeg synes DF gjorde.

Er der nogen der kender et godt spil af den type som de kan anbefale?
Det skal være singleplayer spil.

Det skal køres på en 32bit Vista med Intel Q6600 CPU (2,4GHz Quad), 4 GB RAM og et GeForce 8500GT grafikkort.
(Hvis det har nogen betydning er mit 'Windows Experience Index Underscore' på Spilgrafik på 5,2)

--
MooreHojer

Fra : Mads

Dato : 28-11-08 22:12

On Fri, 28 Nov 2008 14:10:01 +0100, MooreHojer <simon@moorehojer.dk>
wrote:

> [...]
>(Hvis det har nogen betydning er mit 'Windows Experience Index Underscore' på Spilgrafik på 5,2)

Call of Duty 4 er lige dig så. Masser af fede missioner, hvor der
skal bruges forskellige taktikker. Og grafikken er helt i top.

Call of duty 5 er også fedt, men foregår under Anden Verdenskrig

Men prøv COD4. Du vil ikke fortryde det.

mvh Mads

Fra : Martin

Dato : 28-11-08 22:46

MooreHojer wrote:
> [...]
> som jeg synes DF gjorde.
>
> Er der nogen der kender et godt spil af den type som de kan anbefale?

Brothers in Arms, det er en rimelig stor serie, så du kan jo starte med
et af de første spil i denne serie.

69,- http://spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=99918
49,- http://spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=152470

så kan man jo altid lige se om det falder i ens smag.
Dog skal det siges det er under 2. verdenskrig, så våbene er lidt
anderledes end i Delta Force.

Men taktisk er det nok et af de bedste FPS som jeg kender, da man er
patrulje leder, og skal, samtidig med man skyder fjenden, sætte
patruljens maskingevær op, og man skal flanke meget mere end i alle
andre FPS spil, for ellers er det simpelthen næsten umuligt ikke at dø.
Nå ja, og hvis man ikke kan lide det, så er det jo ikke særlig mange
penge der er forduftet :)

Ghost Recon - ikke et spil jeg har spillet særlig meget, men rimelig
taktisk, og igen fås det til
89,- http://spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=34833

Call of Duty 4 - single playeren er meget meget kort, og kan overstås på
2-3 aftener desværre, COD4 er lidt mere multiplayer end singleplayer
imo. - men det er så også rigtig fedt i multiplayer :)

> Det skal køres på en 32bit Vista med Intel Q6600 CPU (2,4GHz Quad), 4 GB
> RAM og et GeForce 8500GT grafikkort.
> (Hvis det har nogen betydning er mit 'Windows Experience Index
> Underscore' på Spilgrafik på 5,2)

5,2 er slet ikke i den værste ende, så du kan sagtens tage de nyeste
spil, hvis det skulle være :)

Jeg har generelt valgt billige spil, efter din første kommentar, hvis du
vil have det nyeste af de nyeste spil, så må du bare sige til - men imo
er der ingen grund til at give 400,- for et spil, hvis man ikke spiller
det specielt meget.

Der er som sådan ikke kommet noget nyt i de nye spil, i forhold til de
gamle, dog er grafikken selvfølgelig blevet opdateret en hel del - men
længe siden jeg har set et rigtig banebrydende wow effekt i et FPS

Fra : Hagar

Dato : 28-11-08 23:53

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> RAM og et GeForce 8500GT grafikkort.
> (Hvis det har nogen betydning er mit 'Windows Experience Index Underscore'

Sniper elite http://www.gamepad.dk/indhold/anmeldelse.asp?id=3458 ikke den
bedste grafik, men sikke en stemning man kan opleve, rigtigt fedt spil.
Jeg ved så ikke lige hvor det købes, men det er ikke noget nyt spil, og kan
muligvis vise sig at være umuligt at opdrive.

Hagar

Fra : Martin

Dato : 29-11-08 15:12

Hagar wrote:
> [...]
> Jeg ved så ikke lige hvor det købes, men det er ikke noget nyt spil, og kan
> muligvis vise sig at være umuligt at opdrive.

http://www.gamepimp.eu/product.asp?product=487&lang=dk
Dog ikke på lager... men sikke en pris :(

Fra : Hagar

Dato : 29-11-08 17:11

> http://www.gamepimp.eu/product.asp?product=487&lang=dk
> Dog ikke på lager... men sikke en pris :(

Ja, det kan jeg da kun give dig ret i, jeg købte mit for et par år siden til
79.-
Det kunne i øvrigt være jeg skulle tage nogle runder mere med det spil

Hagar

Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-11-08 17:21

Martin kom med følgende:

> http://www.gamepimp.eu/product.asp?product=487&lang=dk
> Dog ikke på lager... men sikke en pris :(

http://www.gamespot.com/pc/action/sniperelite/checkprices.html

Noget billigere.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Martin

Dato : 29-11-08 19:09

Mr.Larsen wrote:
> Martin kom med følgende:

> http://www.gamespot.com/pc/action/sniperelite/checkprices.html

Nu har Amazon det ikke skide godt med Danmark

*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected
destination. You may either change the shipping address or delete the
item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the
update button below. ( See geographical restrictions.) ***

Men helt enig, burde være muligt at finde et eller andet sted til en 100
mand.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 29-11-08 19:19

Martin skrev den 29-11-2008:

> [...]
> changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See

Ok, det var jeg så ikke klar over.

> Men helt enig, burde være muligt at finde et eller andet sted til en 100
> mand.

Enig, de +300.-kr er klart for dyrt.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Max

Dato : 29-11-08 19:33

Hej Martin

> Nu har Amazon det ikke skide godt med Danmark

Heller ikke den engelske eller tyske Amazon ?

--
Mvh Max

Fra : MooreHojer

Dato : 29-11-08 20:08

Mange tak for jeres forslag og tror jeg tage et kig på Brothers in Arms og Call Of Duty.

--
MooreHojer

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-11-08 21:44

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der kender et godt spil af den type som de kan anbefale?
> Det skal være singleplayer spil.

Et godt spil, dog lettere aldrende, er Hidden & Dangerous.
Det fås i en deluxe udgave og tilmed ganske gratis.
Du finder det lige her:
http://www.gamershell.com/download_3644.shtml

Mvh
Benjamin

Fra : Hagar

Dato : 30-11-08 00:33

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Et godt spil, dog lettere aldrende, er Hidden & Dangerous.
> Det fås i en deluxe udgave og tilmed ganske gratis.

Det er nu sjovt at se aldrende spil i dag, og se hvad man en gang var ved at
falde i svimer over når det gælder grafikken. Gad vide hvordan det vil se ud
med spil om 10 - 15 år.

Hagar