NFS U - Pas på spoiler
Fra : Hagar

Dato : 26-11-08 03:35

Hej

Jeg har lånt dette spil, og tæsket i det i dag, så pas på hvad jeg skriver
hvis du ikke vil høre MIN mening om dette spil http://www.needforspeed.com/

Det er ikke det værste spil i serien, men for pokker jeg er skuffet over
det. Grafikken er ok, bortset fra det hiver i tænderne på mit 8800 GTS kort,
og at det fornemmes ind i mellem at det spillet køre i nogle lange seje hak,
eller hvordan man nu beskriver det. Det der dog hidser mig mest op, er at
Black Box ikke har begreb om biler, for hvordan kan man ellers sætte en SUV
til at køre fra en McLaren F1, og en Pagani Sonda, det er totalt latterligt.
Så har jeg også prøvet at være punkteret og omklamret af politibiler i 15
minutter, og jeg fik smadret 13 af dem. Det er mere besværligt for politiet
at stoppe en punkteret bil end en der er i fuld vigør.
Der er også det at der er STADIG det med at man kan blive indhentet selv om
man er LANGT foran, så lige før målstregen, så kommer der en og vinder,
BULL.... For ikke at glemme, det er meget godt med nitro i ens bil, men det
skal man ikke bruge hvis andre er i nærheden, for i selv samme sekund man
bruger det, så bruger de andre det også, og så er man lige vidt, det skal
kun bruges på lige motorvej og hvis man er enormt langt foran de andre.

Hvis du ønsker dig et bil-spil, så ønsk ikke det nye NFS, men ønske dig
hellere Grid der er langt bedre på den ene og den anden måde.

Hagar