call of duty waw grafikproblemer
Fra : danni plougmann

Dato : 22-11-08 17:21

jeg sidder her med COD waw med nogle irretende grafikproblemer jeg meget
gerne vil ha løst
problemmet er at vand effekter screwer fuldstændig ud det ser helt forkert
ud jeg fandt ud afr hvis jeg satte antilaising påned på 0 fra x4 så holdte
det op men så bliver røgefekterne et problem alting flimre hvor der er røg
og eksplosioner og den slags.

COD waw er opdatere med den nyeste patch 1.1
grafikkort drivere catalyst 8.11 har prøvet med 8.10 uden resultat
windows vista 64 bit premium alle opdatering inkl. service pack 1
installeret

min spec er
helt ny compyter fik den i fredags
MSI P45 NEO2-FR Intel P45 DDR2 CrossFire
Intel Core 2 Quad Q9550 2.83GHz 12MB FSB1333
Mushkin DDR2 PC2-800 4GB CL5 kit SP+ m. heats
Samsung SpinPoint F1 750GB SATA 32MB 7200RPM
Corsair TX Series 750W TX750W 14cm SLI
Club 3D Radeon PCI-E HD4870X2 2GB DDR5 2x DVI

jeg håber der nogen der kan hjælpe, havde glædet mig til det spil var stor
fan af de forgående cod spil
har ingen problemer med spil som world of warcraft, crysis, red allert 3
fracry 2

/mvh danni p.