Andet multimedie
bentjuul 3670
Acrobat formular xml - øv!
Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-11-08 19:19

Hej

Jeg har lavet en kontaktformular i A.A med en send som mail funktion. Den
kommer så i xml formatet. Er der en måde, som kan ændre dette til et andet
format, eller alternativt hvad kan man stille op med en xmlfil evt. i words
2007??

Claus

Fra : Bjørn

Dato : 28-11-08 22:19

Claus Tersgov wrote:
> [...]
> format, eller alternativt hvad kan man stille op med en xmlfil evt. i words

Hvad er det helt præcist du gerne vil kunne? Jeg tror der skal lidt mere
info til, for at man kan give et rigtigt svar

Kh
Bjørn

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-11-08 20:17

Bjørn skrev bl.a.:

> Hvad er det helt præcist du gerne vil kunne? Jeg tror der skal lidt
> mere info til, for at man kan give et rigtigt svar

Det er en kontaktformular, som udgør en indmeldelse med en del oplysninger.
Hvis jeg på en nem måde kan få omdannet xml til klartekst evt via word2007,
så er jeg glad.

Claus