VDSL2 ping tider
Fra : peterrjensen@gmail.c~

Dato : 27-11-08 06:23

Hej Alle.

Jeg går med tanker om at invistere i en 5/5mbit VDSL2 linie fra TDC.
Jeg er dog i tvivl om jeg vil se bedre ping tider i forhold til en
ADSl2+ linie?
Er der nogen herinde der sidder med en VDSL2 linie fra TDC som kan
kommentere på ping tider?

f.eks til:

jay.net
gamelaunch.dk

Ellers hvis nogen kender noget til ping tider med vdsl2 høre jeg gerne
om ALT :)

Mvh
Peter R. Jensen

PS: Fik postet i den forkert gruppe først. sorry

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 28-11-08 10:50

On 27 Nov., 14:23, peterrjen...@gmail.com wrote:
> [...]
> ADSl2+ linie?
> Er der nogen herinde der sidder med en VDSL2 linie fra TDC som kan

Hej Peter,

VDSL2 har ikke bedre eller værre ping tider end ADSL2+ set fra et
implementeringsmæssigt synspunkt. Den laveste pingtid er omkring 2 ms
- som du opnår ved at linien kører over FAST datapath. I en praktisk
installation vil linieprofilen som regel være defineret på interleaved
datapath (samt med en INP>0) hvorved latenstiden over linket vil være
længere.

Den konkrete latenstid og dermed pingtid vil være afhængig af din
specifikke linie.

-Steen