Det er vist ikke altid let at kønsbestemme~
Fra : Ukendt

Dato : 24-11-08 18:19

Se lige hvad der var i sladderspalten

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1088908.ece

Noget der slog mig var farverne på katten, lige til jeg så at det var et
arkivfoto.
Men hvem går op i detaljer for at skrive en god historie

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-11-08 20:11

In news:492ae1f8$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan G <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> typed:
> [...]
> et arkivfoto.
> Men hvem går op i detaljer for at skrive en god historie

LOL At det er en helt vidunderlig Tortiemis er der jo ingen tvivl om.
Der har været tilfælde af "Tortie"-hankatte, men det er en genetisk fejl, og
forekommer yderst sjældent.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : battlefields

Dato : 24-11-08 21:06

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> LOL At det er en helt vidunderlig Tortiemis er der jo ingen tvivl om.
> Der har været tilfælde af "Tortie"-hankatte, men det er en genetisk fejl,

Hej
Den rigtige Emil(ie) er ikke en tortie. Læs (og se billede af ham/hende)
her:
http://www.ringblad.no/nyheter/article3939588.ece

Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-08 21:17

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Den rigtige Emil(ie) er ikke en tortie. Læs (og se billede af ham/hende)
> [...]

Se det var jo et lidt bedre billede Og den rigtige historie.
Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-11-08 22:11

In news:492afc92$0$11584$ba624c82@nntp06.dk.telia.net,
battlefields <battlefield@mail1.stofanet.dk> typed:
> [...]
>

> Hej
> Den rigtige Emil(ie) er ikke en tortie. Læs (og se billede af

Ja, der er da godt nok forskel på de to Emilie'r, der står jo heller ikke
noget på den norske side om hvilken race katten er, men jeg hælder nu mest
til at det er den norske kat der er den rigtige. Ekstrabladet er jo ikke
ligefrem berømt for at være troværdige (ihvertfald hvad billedet angår), men
ellers stemmer historierne jo overens.

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-08 15:37

Tove Krieger wrote:
> [...]
> Ekstrabladet er jo ikke ligefrem berømt for at være troværdige
> (ihvertfald hvad billedet angår), men ellers stemmer historierne jo

På EkstraBladet står der også "arkivbillede", hvis man kigger på
billedteksten.

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-11-08 17:09

In news:492c0d7f$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
Louise <louisePUNKTUMkrarupSNABELAprivatPUNKTUMdk> typed:

> På EkstraBladet står der også "arkivbillede", hvis man kigger på
> billedteksten.

Ja selvfølgelig. Det havde jeg ikke lige lagt mærke til, for så er det jo
som regel "modeller".