Katte Forsikring
Fra : Pia Byman

Dato : 23-11-08 13:04

Hej,

vi har tänkt forsikre vores lille Pilvi, men var kan man forsikre katter
i DK???
I Sverige er der en masse forskellige alternativ, men kan ikke riktigt
finde det her. Håber på hjælp från jer :)

Med venlig hilsen
Pia Byman
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 23-11-08 13:29

> [...]
> I Sverige er der en masse forskellige alternativ, men kan ikke riktigt
> finde det her. Håber på hjælp från jer :)

Hej Pia
Jeg kan anbefale www.garfors.dk - gartnernes forsikring, der meget sødt
skriver om katten som afholdt nyttedyr i ethvert gartneri
Ikke blot det, men de har også en langt bedre service, og en lidt lavere
pris end Dyrekassen Danmark (som vist ikke gider at have kunder....).
Hvis du ringer til deres hovedkontor i Tåstrup og får en snak med
Lisbeth Ejbjerg, så skal I nok få grundig information
Jeg er meget glad for at have mine 2 forsikret der.
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-banden (nu i samme sofa)
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia Byman

Dato : 23-11-08 16:34

> [...]
> Jeg er meget glad for at have mine 2 forsikret der.
> Med venlig hilsen
> Siri & braksnude-banden (nu i samme sofa)

okej, tak for hjælpen, skal be min man ringe dit (ellers ved man aldrig
hvad det ender med, då min dansk ik er så god ennu ;))

Fra : Klaus G.

Dato : 23-11-08 16:21

Hej.

Jeg har aldrig hørt om forsikring af katte før.

Hvad forsikres der typisk imod/for?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-08 16:41

Klaus G. wrote:
> Hej.
>
> Jeg har aldrig hørt om forsikring af katte før.
>
> Hvad forsikres der typisk imod/for?

Den forsikring Siri nævner, og som jeg også har, er en sygeforsikring, der
dækker hvis katten bliver syg eller kommer til skade, og skal have
dyrlægehjælp. De første ca 700 kr skal man selv betale, og så 20% af resten
af beløbet til dyrlægen. Resten betaler forsikringen. Og kræv er samme
sygdom/Ulykke flere behandlinger inder for 2 måneder skal man kun betale
selvrisikoen første gang.

Louise

Fra : Søren LH

Dato : 23-11-08 20:11

"Louise" <louisePUNKTUMkrarupSNABELAprivatPUNKTUMdk> skrev i meddelelsen

> [...]
> resten af beløbet til dyrlægen. Resten betaler forsikringen. Og kræv er
> samme sygdom/Ulykke flere behandlinger inder for 2 måneder skal man kun

Hej Louise,

Hvad koster den årligt, sådan cirka?

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-08 19:10

Søren LH wrote:
> "Louise" <louisePUNKTUMkrarupSNABELAprivatPUNKTUMdk> skrev i
> [...]
Jeg giver vist 750 kr pr år.

Louise

Fra : Klaus G.

Dato : 02-12-08 23:30

Tak for info alle!

Fra : Gainsbourg

Dato : 02-12-08 21:51

Svenske Agria forsikrer også rigtig mange danske katte...

http://www.agria.se/

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Siri

Dato : 03-12-08 12:11

> Gainsbourg skrev:
> Svenske Agria forsikrer også rigtig mange danske katte...
> http://www.agria.se/
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Wow, kan man det!
Gainsbourg, du er da simpelthen en guldgrube af info - tak!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 03-12-08 13:35

"Gainsbourg" <FJERNDETTEGainsbourg.ng@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Svenske Agria forsikrer også rigtig mange danske katte...
>
> http://www.agria.se/
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

hej gruppe

jeg sendte en forespørgsel til Agria, men fik dette svar:

"Hej!

För att teckna försäkring i Agria så måste man vara folkbokförd i Sverige.
Vi har därför inte möjlighet att erbjuda dig försäkring."

mvh Anelise

Fra : Gainsbourg

Dato : 10-12-08 21:30

> [...]
>
> För att teckna försäkring i Agria så måste man vara folkbokförd i Sverige.
> Vi har därför inte möjlighet att erbjuda dig försäkring."

Nå for søren. Jeg har ellers selv haft Agria forsikring i sin tid og var
faktisk godt tilfreds med dem - men det kan man så åbenbart ikke mere...

- Jeg kan se på deres hjemmeside, at de nu kun tilbyder England, Island,
Finland, Sverige, Norge og Åland. Når man taster www.agria.dk bliver man
også automatisk sendt videre til www.agria.se ...

Jeg har desværre ikke andre gode bud...

Med venlig hilsen