varme til katte
Fra : Martin Schou

Dato : 22-11-08 19:21

Hejsa
Er der nogen der kan anbefale et varmetæppe eller varmepude til katte.
Mine elsker at sidde på TV'et fordi det er dejlig varmt, men meget upraktisk
og svært at sove på :)
Så hvis nogen har et bud på noget varmt at ligge på til mine katte så vil
jeg da gerne have et tip.
Martin

Fra : Sabina H.

Dato : 22-11-08 19:32

"Martin Schou" <nospam@nu.dk> wrote in message
> [...]
> upraktisk og svært at sove på :)
> Så hvis nogen har et bud på noget varmt at ligge på til mine katte så vil

hvad med en radiatorseng?

det er en simpel "hylde" med holdere og stof, der hænges på radiatoren....
det kan da næsten ikke være mere lunt i denne tid ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : Martin Schou

Dato : 22-11-08 20:41

> hvad med en radiatorseng?
>
> det er en simpel "hylde" med holdere og stof, der hænges på radiatoren....
> det kan da næsten ikke være mere lunt i denne tid ;)

Hermed bestilt :)

Fra : Tina.

Dato : 22-11-08 21:32

"Martin Schou" <nospam@nu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> upraktisk og svært at sove på :)
> Så hvis nogen har et bud på noget varmt at ligge på til mine katte så vil

Min kat elsker at ligge på en bid billigt skum-liggeunderlag. Min uldplaid
(100% ren ny uld) er også et hit. Og alle former for papir og pap

Tina