Julegavekatten - og snorketræet.
Fra : Stig Johansen

Dato : 21-11-08 18:02

Hehe -
jeg synes lige jeg måtte tage et par billeder af vore 'lille' kræ (Twix).

Moren er ved at lave en julekurv, og gæt hvad - yeps, Twix synes det var en
dejlig kurv til at putte sig i.
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10960>

Nogle gange kan han også indtage de mærkeligste sovestillinger.
Her ligger han på en af sine favoritpladser i den ene sofa.
Ét bagben op, og 'et ud over kanten - måske vi skulle have en større
sofa
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10959>

Stig Johansen

Fra : Siri

Dato : 23-11-08 14:29

> [...]
> dejlig kurv til at putte sig i.
> Nogle gange kan han også indtage de mærkeligste sovestillinger.

Hej Stig
Tak for de skønne snapshots af Twix
Katte er kendt for at kunne sove i de mest syrede stillinger *GGG* samt
for at holde af kurve, tasker og papkasser.
En større papkasse med huller skåret i siderne kan være lig med mange
timers sjov leg
Forresten - hvis du vil have et julegave-tip til Twixen, så kig ind på
en katteudstilling og få foderprøver hos f eks Hills og Royal Canin (man
kan også maile dem om prøver, enkelte dyrehandlere har også prøver).
Det er meget drøjt foder, der ofte gør en stor forskel for kattens
energi og pels og andet, og det smager dem som regel bedre (=mindre
tiggeri).
Prøv dig frem - mine 2 er helt fjollede med selvfølgelig RC Persian (det
er en perser og en exotic), men RC Fit32 og RC Sterilised er også
nammenam.
Sidstnævnte er også godt til at holde vægten på.
Bare et par tips til Twix-forkælelse - ham guffe- og fløde-hornet
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 24-11-08 13:27

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> [...]
> (Twix).
>
> Moren er ved at lave en julekurv, og gæt hvad - yeps, Twix synes
> det var en dejlig kurv til at putte sig i.

Det er altså spøjst at de vælger at ligge sådan et sted hvor der
nærmest ikke er plads til dem

> [...]
> Her ligger han på en af sine favoritpladser i den ene sofa.
> Ét bagben op, og 'et ud over kanten - måske vi skulle have en

Hahaha, han er jo en skøn kat, det ses tydeligt

--
Kate

gerne ældre.