KØB DEN!
Fra : ager

Dato : 20-11-08 10:18

ROFL...
Har just modtaget pakke fra zooplus, og deriblandt en pelsmus med lyd.. Hold
da kæft en modtagelse!
Den var tiltænkt Harald, da han er den eneste der sådan rigtigt gider de her
pelsmus, han elsker dem også vildt meget, specielt de sorte.. (-;

Nå men denne her mus piver, når den bliver rumsteret rundt med, jeg
fortryder at jeg ikke købte en håndfuld, for jeg har 3 katte der nærmest er
ved at komme op og tottes for at få lov til at slå denne stakkels mus
ihjel.. GG..

Virkelig et kanon hit!

Det er sådan en her;
http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenspielzeug/spielmaeuse/stoffmaeuse/11340

dejligt at det for en gangs skyld er noget de alle gider og ikke bare penge
ud af vinduet! (-;

Mvh. Marie

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-11-08 11:14

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> dejligt at det for en gangs skyld er noget de alle gider og ikke bare

hej Marie

hvor stor er musen ? og hvor robust er den ?

Jeg har nemlig tidligere købt sådanne ret små pelsmus hos dyrehandleren, og
Bølle er som den eneste fuldstændig vild med dem, men desværre pelser han
dem i ordets bogstaveligste forstand og efterlader kun en plasticdims på
størrelse med en valnød, der indeholder nogle små kugler, og den er Sia
(yngstelabben) helt fjollet med at bide i, hvilket jeg helst vil undgå
Jeg tror nu heller ikke, at pelsovertrækket er det sundeste for Bølle, slet
ikke i denne tid, hvor han er på diætkost.

mvh Anelise

Fra : ager

Dato : 20-11-08 11:38

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg tror nu heller ikke, at pelsovertrækket er det sundeste for Bølle,
> slet ikke i denne tid, hvor han er på diætkost.

Hmmmm hvor rubust.. den virker til at være i samme kvalitet som dem jeg
plejer at købe hos min dyrehandler.
vil så også sige at der er stooor forskel på kvaliteten, nogle af dem jeg
har i huset har holdt siden vi tog Harald ind, og nogle er smadret efter få
dage.
men altså, nu har de tonset rundt med den mus på skift siden den blev pakket
ud, og være rigtig stygge med den (-;
og den lever da i bedste velgående endnu..
jeg har dog lige måtte konfiskere den, fordi vovserne også synes at den er
lidt for sjov, og dèt holder pelsmus ikke til her i huset..
Tæven jeg passer er totalt fjollet med de mus, så her bliver støvsuget for
mus inden hun kommer, hun æder dem også hvis hun kan komme af med det, mine
smadrer dem bare.

men det er sikkert, at næste gang jeg bestiller derfra, så skal der en
ladning pivemus med!

Mvh. Marie

Mvh. Marie

Fra : Vedsted

Dato : 27-11-08 11:04

> [...]
>
> Hejsa
> Synes da også de lyder sjove, men har været på siden og kan ikke rigtig få
indkøbsvognen frem? Havde du problemer med at bestille?

Med venlig hilsen
Vedsted
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : ager

Dato : 27-11-08 13:15

"Vedsted" <svKATTE@BAKKEribersmaskinimport.dk> skrev i meddelelsen
> Hejsa
> Synes da også de lyder sjove, men har været på siden og kan ikke rigtig få
> indkøbsvognen frem? Havde du problemer med at bestille?

Nej, det havde jeg ikke.

jeg har lige testet.. og der var nu heller ikke nogen problemer. du taster
antal ud fra de ting du ønsker at købe, og når du er færdig med at handle,
klikker du på indkøbskurven øverst i højre hjørne af siden, hvor du også kan
se hvor meget du har fyldt i kurven
prøv igen!.

kan sige at musen her stadig er i live og i hel tilstand, til trods for
massive angreb dagligt fra 3 store dræberkatte (-;

Mvh. Marie