Reparation af våddragt
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 25-11-08 00:45

Sidste år revnede min vinterdragt i samlingen mellem ben og manchet. Det
lykkedes at klistre den nødtørftigt sammen ved hjælp af noget neoprenlister
og en stor colaflaske, men en professionel svejsning villle pynte
gevaldigt.på dette års vinterselvtillid. Hvor - helst i
Nordsjælland/København - får jeg fixet dragten?

Dragten er så vidt jeg husker af open cell-typen - Picasso Dark Termic 5mm.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Happy Diver

Dato : 25-11-08 09:32

3140 Abildgaard <FJERNbjorgheim@mail.dk> skrev:
>Sidste år revnede min vinterdragt i
> [...]

Du kan prøve Scansub i Roskilde.

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 25-11-08 12:10

Så vidt jeg ved er det det samme som vi alle bruger når vi selv limer dragte
(det er ikke så svært og er meget billigere), den lim jeg bruger hedder
"Aquasure Seal Cement" og jeg har aldrig kommer kant bånd på, limer
"svejser" det sammen.

Sten