DSF Rejseforsikring
Fra : Sune Jørgensen

Dato : 24-11-08 05:15

Nu ser jeg at DSF igen rykker med klatten vdr. forsikringer, denne
gang en Rejseforsikring som kan købes i deres butik:

http://www.sportsdykker.dk/index.php?pid=3

Men jeg kan ikke finde noget info om forsikringen på hjemmesiden?

Jeg har selv en Gouda Rejseforsikring 1 person hele verden som koster
640 kr.
DSF super tilbud til deres medlemmer er på 622 kr. for et Hanse Platin
godt nok med ski tillæg, men nu står jeg ikke på ski.

Nogen som kan fortælle mig hvorfor jeg skal købe et DSF Hanse Platin i
stedet for min Gouda (udover 18 kr.), når det skal fornyes?

/Sune

Fra : fnug@arnvig.dk

Dato : 24-11-08 05:42

On 24 Nov., 13:14, Sune Jørgensen <sune.joergen...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Nogen som kan fortælle mig hvorfor jeg skal købe et DSF Hanse Platin i
> stedet for min Gouda (udover 18 kr.),  når det skal fornyes?

Har du prøvet at klikke på forsiden i venstre menuen under
"Forsikring" ?

Søren Arnvig

Fra : Jan Birk

Dato : 24-11-08 14:34

> Har du prøvet at klikke på forsiden i venstre menuen under
> "Forsikring" ?

Det har jeg, prøv du at klikke på spørgsmål og svar.....

So kommer dette hav af informationer flydende:

http://www.balticfinance.com/dk/03.htm

/Jan

Fra : Mila018@gmail.com

Dato : 24-11-08 08:33

On 24 Nov., 14:34, Jan Birk <jan.b...@ivalid.domain.null> wrote:

> Det har jeg, prøv du at klikke på spørgsmål og svar.....
>
> So kommer dette hav af informationer flydende:
>
> http://www.balticfinance.com/dk/03.htm
>
> /Jan

Du kan gå ind på www.balticfinance.com i steden for. Når du så har
valgt danmark, så kan du vælge dykker ude i menuen til venstre.

Allan

Fra : Jan Birk

Dato : 24-11-08 17:20

> Du kan gå ind på www.balticfinance.com i steden for. Når du så har
> valgt danmark, så kan du vælge dykker ude i menuen til venstre.

Tak tak, måske DSF så skulle ændre linket til:

http://www.balticfinance.com/dk/insurances/diver/default.aspx

Her står vist egentligt ikke så meget 'spørgsmål og svar', men det er jo
noget helt andet.

/Jan

Fra : N/A

Dato : 24-11-08 17:20