Skab dig et erhverv som gartner
Fra : Hugo

Dato : 26-11-08 20:09

Kan du lide af arbejde med blomster eller planter ??
Drivhus på 3600 m2 på Midtsjælland er ledig for udlejning.
Gode tilkørsels forhold.
Månedlig leje 10.800,-
Hugo

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-08 23:16

"Hugo" <hugo1938@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan du lide af arbejde med blomster eller planter ??
> Drivhus på 3600 m2 på Midtsjælland er ledig for udlejning.
> Gode tilkørsels forhold.
> Månedlig leje 10.800,-

Hvori er dit spørgsmål?

Svært at tage dig seriøst, når du spammer gruppen

Fra : SparreZ

Dato : 16-12-08 13:30

> Hvori er dit spørgsmål?

Det er da ikke et krav at man stiller et spørgsmål i en nyhedsgruppe!?

Men ellers er jeg enig, det burde have været sendt til f.eks. dk.opslag

--
Christian

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 16-12-08 15:00

"SparreZ" <sparrez@gmail.com> wrote in message

> Det er da ikke et krav at man stiller et spørgsmål i en nyhedsgruppe!?

Nej, men reklamer er ikke velkomne, og det var en reklame for udlejning af
et drivhus.