Bøvl med Gmail og Digital Signatur....
Fra : Henrik 8600

Dato : 26-11-08 21:22

Jeg kan få mit Digitale Signatur til at fungere med Yahoo i Windows Mail på
Vista, fint nok, men det er Gmail jeg skal bruge og det vil ikke...

Det der sker er at listen over Certifikater er tom når jeg vil bruge min
Digitale Signatur med Gmail....

Har prøvet både med POP og IMAP. Det er det samme....

Hvad gør en klog?

Mvh Henrik

Fra : Lars E. P.

Dato : 27-11-08 09:19

Wed, 26 Nov 2008 21:21:40 +0100, skrev "Henrik 8600"
<dk8008@hotmail.com> :

> [...]
>Digitale Signatur med Gmail....
>
>Har prøvet både med POP og IMAP. Det er det samme....

Jeg er ikke sikker på at man kan bruge Digital Signatur sammen med
GMail , men det kan du spørge TDC/DanID om. Læs evt:

http://privat.tdc.dk/digital/

Du skal være opmærksom på, at du kun kan bruge den digitale signatur
sammen med den e-mail adresse den er udstedt til - du kan ikke flytte
den rundt mellem forskellige adresser. Det er nok derfor listen over
certifikater er tom, den vil kun komme frem under den konto som den
digitale signatur er tilknyttet.
Så hvis du vil bruge digital signatur sammen med GMail, skal du under
alle omstændigheder lukke din nuværende DS og få en ny der er udstedt
til din GMail adresse. Men som sagt - jeg er ikke sikker på at det kan
lade sig gøre. GMail er jo ikke en "almindelig" postkasse.

Hilsen Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-11-08 18:24

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-08 14:49

Michael Rasmussen wrote: Ingenting, men havde
vedhæftet en fil som de fleste ikke ser da den blir
bortfiltreret på de fleste newsservere når det ik er
en binær gruppe

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 28-11-08 19:20

Look what the cat dragged in - Just:

> Michael Rasmussen wrote: Ingenting, men havde
> vedhæftet en fil som de fleste ikke ser da den blir
> bortfiltreret på de fleste newsservere når det ik er
> en binær gruppe

Heller ingen problemer her - Sunsite og Xnews.

--
"Well, opinions are like assholes. Everybody has one."

Fra : T.C

Dato : 28-11-08 18:33

"Henrik 8600" <dk8008@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Digitale Signatur med Gmail....
>
> Har prøvet både med POP og IMAP. Det er det samme....

Slå brugerkontostyring fra mens du indlæser digitalsignatur.

/Torben