Forsinket opstart af Doc filer
Fra : Lene Larsen

Dato : 25-11-08 13:26

Hej,

På 2 af mine maskiner har jeg fået et mærkeligt problem. Det startede for et
par dage siden.

Når jeg vil åbne et doc dokument ved at dobbelt klikke på det så går der
30 - 40 sec før det åbner.
Starter jeg i stedet Word 2003 op først (åbner øjblikkeligt), og går til
filer åben og vælger et doc dokument, så åbnes det med det samme.

Det er altså kun når jeg åbner et doc dokument ved at dobbeltklikke på det
at forsinkelsen opstår.

Jeg har kikket i proces oversigten og der er intet at se her. Intet
usædvaneligt kører i den tid det tager dokumentet at åbne.

Jeg fandt et sted på nettet hvor en beskriver et lignende problem, men uden
der her stod en løsning på det:

I'm running XP home SP2. I have MS Office 2003 with all updates. The problem
I'm having is when I double click on any MS office file (powerpoint, word,
excel, etc), it takes about 1-3 minutes to open. When I look at the task
manager, the CPU is 99% idle and no task appears to be using many resources.
It's not the anti-virus SW because I've removed it from the system and still
have this problem. It's also not network related because I've removed it
from all networks and still have the problem. If I open the program that the
file is associated with (ie MS word for a *.doc file) and then select
file/open, it opens fine.

Er der en her der kan trække et løsningsforslag ud af ærmet

Mvh

Lene