Nyhedsbrev
Fra : Anders M

Dato : 23-11-08 18:22

Hej..
jeg er ved at lave en mail formular hvor man tilmelder sig et
nyhedsbrev..
hvordan kan man få den til automatisk at skrive personen på mail
listen, og hvordan kan man skjule de andres mail adresser, så man
kun ser sin egen?
håber nogen kan hjælpe

Anders Mikkelsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Kragh

Dato : 23-11-08 19:50

> [...]
> hvordan kan man få den til automatisk at skrive personen på mail
> listen, og hvordan kan man skjule de andres mail adresser, så man

Du skal bruge en komponent til at sende mail.

Hvad enden det er CDONST eller CDOSYS der findes i windows eller en anden
komponent der er installeret på serveren.

I de enkelte komponenter findes der en funktion til at sende en mail til
modtagerne.
Enten som modtager, kopi modtager eller skjult kopimodtager.
I daglig tale Modtager, Cc. Bcc hvor Bcc er den skjulte.

Find ud af hvilken komponent din server (udbyderens) har installeret og vend
så tilbage hvis ikke de kan hjælpe.

Christian

Fra : multi-sitemaster-cms~

Dato : 24-11-08 04:27

On 23 Nov., 17:22, Anders M <b...@fixgroup.dk> wrote:
> [...]
> hvordan kan man få den til automatisk at skrive personen på mail
> listen, og hvordan kan man skjule de andres mail adresser, så man

Hej Anders

Jeg har selv rodet en del med det ;)

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp

Jeg fik stor hjælp fra Erik' s side ;)