QNAP TS-109 (download station problemer)
Fra : René

Dato : 26-11-08 23:12

Hej Gruppe

Min udbyder er Cybercity 4mbit/768
Udstyr:

Zyxel P-2602H-D1A/som er forbundet til
Linksys WRT54G
til linksys er der så forbundet en QNAP og 2 pc til WLAN(jeg har forsøgt med
at køre LAN med en pc, samme problem som beskrevet længere nede)
alt har virket perfekt indtil for ca en uge siden.

Problem

min download station på min server,
så snart jeg aktiver download station og den begynder og downloade bliver
der lukket af for internet forbindelsen til computerne, jeg kan logge både
på linksys´n, zyxel´n og QNAP men jeg kan ikke komme videre ud på nettet,
dvs enkelte gange kommer der ligesom et hul igennem men lukker hurtigt igen,
problemet er det samme hvis jeg begrænser hastigheden til serveren.

ting som jeg har forsøgt:

Zyxel:
det eneste jeg har prøvet her er genstarte, næste jeg vil prøve er og
installer nyt firmware men jeg tror ikke problemet ligger her

Linksys:
Den har været slukket nogen minutter, prøvet reset knappen, restore to
factory defaults, installeret en anden firmware, intet har hjulpet men tror
selv problemet ligger i linksys på en eller anden mystisk måde.

QNAP:
Den er blevet nulstillet og HD formateret.

Nogen der har nogen idéer?.

MVH René(meget forvirret)