Twix - online.
Fra : Stig Johansen

Dato : 19-11-08 19:07

Hej alle.

Nu har jeg forsøgt mig udi at lægge et album op med Twix.
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=2169&folder=1559&limit_start=0&limit_user=15>

Det dækker lidt over et års tid - fra vi fik ham sidste år og til nu.

Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-11-08 20:41

In news:492455ec$0$90274$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:
> [...]
>
> Det dækker lidt over et års tid - fra vi fik ham sidste år og til nu.

Tusind tak for synet. Dejlige billeder af både Twix (også af hans kæreste).
Jeg er især fascineret af hans Bat-hop - godt billede. De er allerede gemt i
mit private album, det har du sikkert ikke noget imod - tror jeg.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Stig Johansen

Dato : 20-11-08 07:24

Tove Krieger wrote:

> Tusind tak for synet. Dejlige billeder af både Twix (også af hans
> kæreste). Jeg er især fascineret af hans Bat-hop - godt billede.

Ja, det var næsten umuligt at få klippet i 'kassen'. Man kunne ikke få ham
til det på kommando, og jeg har kun ca. 5 sekunder på mit lille kamera,
oven i købet med forsinkelse.

Jeg har avi-klippet, men det fylder 1,4 MB, og grænsen på siden er 500KB.

Hvis jeg en dag finder et program/metode til at gøre det mindre/afkorte det
vil jeg prøve at lægge det ud.

> De er
> allerede gemt i mit private album, det har du sikkert ikke noget imod -
> tror jeg.

Bestem ikke

Stig Johansen

Fra : Ragna

Dato : 20-11-08 10:04

"Stig Johansen" skrev:>
> Hvis jeg en dag finder et program/metode til at gøre det mindre/afkorte
> det
> vil jeg prøve at lægge det ud.

Prøv at kigge i Windows Movie Maker, der findes både i XP og Vista.
Hvis du importerer dit klip, trækker det ned på Storyboard og derefter
gemmer det på computeren, formindsker programmet din fil, så du bedre kan
anvende den på nettet.

Fra : Stig Johansen

Dato : 20-11-08 15:27

Ragna wrote:

> Prøv at kigge i Windows Movie Maker, der findes både i XP og Vista.

Jeg må med skam indrømme, at jeg stadig kører Windows 2000.

Ikke at jeg fornægter XP og Vista, men jeg har købt PC'ere siden midt
80'erne, og er tør slet ikke tænke på hvad det har kostet gennem tiden.

Det var dog arbejdsmæssigt, så det var af behov.

Stig Johansen

Fra : Siri

Dato : 21-11-08 10:31

> Stig Johansen skrev:
> Hej alle.
> Nu har jeg forsøgt mig udi at lægge et album op med Twix.
> Med venlig hilsen
> Stig Johansen

Hvor er han skøn!
Nu håber jeg, at det indlæg her går igennem, jeg har ikke kunnet poste
siden sidste week-end
Twix er vel nok en dejlig kat, og det er tydeligt, at han har det som
blommen i et æg hos jer! Sødt med ham og Mille, det er jo ikke altid, at
katte kommer så let overens, og så hurtigt
Ja, man holder af de katte, som var de børn, og glæder sig over dem.
Allerbedst er det, at de også selv søger vores selskab - Gia kaldte
lige, så nu løber jeg.
Tusind tak for Twix-albummet
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-banden