Min javascript menu kan ikk blive loadet
Fra : Bjarne Laursen

Dato : 19-11-08 14:19

Jeg sidder og bøvler med at få min menu til at virker (den er
lavet i AllWebMenuPro), den virker fint når jeg tester den lokalt
på min egen computer, men når jeg har oploadet den til mit
webhotel og vil teste den der kommer den ikke frem.

Nederst i venstre hjørne skriver den Udført med fejl....

Hva gør jeg forkert...

Mvh
Bjarne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-11-08 14:56

Bjarne Laursen <bjarne@flyfishers.dk> skrev :

>Hva gør jeg forkert...

Den anden fejl er, at du ikke kommer med et link til siden, det
er en forudsætning for at vi kan hjælpe med den første fejl.
--
Kerim

Fra : Bjarne Laursen

Dato : 19-11-08 19:23

Kerim Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> Den anden fejl er, at du ikke kommer med et link til siden, det
> er en forudsætning for at vi kan hjælpe med den første fejl.
> --
> Kerim

sry glemte det i irretationen over det ikk virkede

www.laksefluer.dk/starter.htm

Fra : Birger Sørensen

Dato : 19-11-08 20:08

Bjarne Laursen sendte dette med sin computer:

> sry glemte det i irretationen over det ikk virkede
>
> www.laksefluer.dk/starter.htm
>
> Mvh
> Bjarne

Der mangler tilsyneladende en funktion til den avancaerede menudel.

Der er bunker af HTML-fejl i alle dele af framesættene.

Brug W3c (http://validator.w3.org/) til at rette fejlene - evt. FF med
FireBug - eller endnu bedre : Moderne design, uden frames. Det kunne så
være du fandt at den avancerede menu kan erstattes med noget simplere
og mere overskueligt.

Ellers må du se i manualen til menuen, og finde den fejl du får
(funktionen awmCreateCSS() er ikke defineret).
Umiddelbart mangler der måske endnu en js fil?

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Birger Sørensen

Dato : 19-11-08 17:23

Bjarne Laursen har bragt dette til verden:
> [...]
> webhotel og vil teste den der kommer den ikke frem.
>
> Nederst i venstre hjørne skriver den Udført med fejl....

FF med FireBug - den fortæller hvor der er ja fejl.

Ikke at det nødvendigvis er brugbart, når man ikke selv har kodet sine
funktioner - men det er da en start.

Birger

http://bbsorensen.dk