Sapphire RADEON HD 4670
Fra : Elmer Fjort

Dato : 18-11-08 23:22

Et lille spørgsmål angående ovenstående grafikkort.

Jeg faldt over det hos billigmedien.de til en pris af 879,-

Forsøgte for sjov skyld af kigge efter det på edbpriser.dk.
Det var tilsyneladende til at få billigere hos Getmore.dk 791,-
Eneste forskel er ordet "begrænset version"

Er der nogen som kan fortælle mig hvad forskellen er på de 2,
og hvad man mener med "begrænset version"

Elmer

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-11-08 16:28

Elmer Fjort wrote:

> Er der nogen som kan fortælle mig hvad forskellen er på de 2,
> og hvad man mener med "begrænset version"

Hvad er Getmores forklaring på "Begrænset version" ?

Jesper Poulsen

Fra : Geggo

Dato : 19-11-08 22:58

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er Getmores forklaring på "Begrænset version" ?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Normalt er begrænset version kun kortet, driverskiven samt kabler
man får og ikke med spil...

jacob

Fra : Elmer Fjort

Dato : 20-11-08 00:04

"Geggo" <foxcom3REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Normalt er begrænset version kun kortet, driverskiven samt kabler
> man får og ikke med spil...

Hverken på billigmedien, eller getmore, står der så meget som en stavelse
om spil.
Så jeg tvivler på om det er forskellen. Det var også selv min første
tanke.

Det kna være jeg skulle skrive til getmore, og se om de har en forklaring

Elmer

Fra : Elmer Fjort

Dato : 20-11-08 00:02

> Hvad er Getmores forklaring på "Begrænset version" ?

Det har jeg ingen ide om, derfor spørgsmålet.

Hvis du kigger på deres hjemmeside, både billigmedien.de og getmore.dk
kan det være du kan gennemskue det. Jeg kan ikke.

Elmer

Fra : Geggo

Dato : 20-11-08 15:20

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis du kigger på deres hjemmeside, både billigmedien.de og getmore.dk
> kan det være du kan gennemskue det. Jeg kan ikke.

De 4 gange jeg har købt begrænset er som jeg før har
omtalt og de 5 gange jeg har købt retail følger der en 2-3 spil med

Har selv såvidt jeg erindre spurgt shg samt prcdata viborg
og det var samme svar som jeg har omtalt
retail = spil eller ekstra ting med
begrænset version er uden spil.

jacob

Fra : Elmer Fjort

Dato : 20-11-08 23:05

> [...]
>

> Har selv såvidt jeg erindre spurgt shg samt prcdata viborg
> og det var samme svar som jeg har omtalt

Jeg må nok hellere skrive til Getmore.

Elmer

Fra : Steen F.

Dato : 03-12-08 11:45

Elmer Fjort wrote:
> Jeg må nok hellere skrive til Getmore.

Og hvad var svaret?

/Steen

Fra : Elmer Fjort

Dato : 03-12-08 11:55

"Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad var svaret?

Begrænsningen lå i medfølgende software, så som spil.

Elmer

Fra : Steen F.

Dato : 03-12-08 12:01

Elmer Fjort wrote:
> Begrænsningen lå i medfølgende software, så som spil.

Ok, det svarer til hvad Sapphire skriver:
http://www.sapphiretech.com/us/support/faqs_viewlist.php?faq_cat_id=11&faq_subcat_id=13

Fra : Elmer Fjort

Dato : 03-12-08 14:26

> Ok, det svarer til hvad Sapphire skriver:
> http://www.sapphiretech.com/us/support/faqs_viewlist.php?faq_cat_id=11&faq_subcat_id=13

Nu er det så spændende at høre om Billigmedien's udgave er med spil.
Det finder jeg lige ud af.

Elmer

Fra : Elmer Fjort

Dato : 04-12-08 09:39

> "Steen F." <steen@steenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er det så spændende at høre om Billigmedien's udgave er med spil.
> Det finder jeg lige ud af.

Så fik jeg også svar derfra.

Der er ikke mere med til deres udgave end den fra Getmore.

Elmer

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-11-08 18:11

Elmer Fjort wrote:

> Det har jeg ingen ide om, derfor spørgsmålet.

Igen, hvad er Getmore's forklaring?

Skriv til dem, det er dem der sælger skidtet...

Jesper Poulsen