Far's skuffekat.
Fra : Stig Johansen

Dato : 17-11-08 17:04

Hej alle.

Jeg er i gang med at finde, og organisere, nogle billeder til hjemmesiden.

Så faldt jeg lige over det hér:
http://w-o-p-r.dk/images/twix/skuffekat.jpg

'Skuffekat' - nej jeg er ikke 'skuffet', men vistnok som mange andre katte,
så er han nysgerrig, ALT skal undersøges - også den nederste køkkenskuffe.

På en eller anden måde 'drager' den, uvist af hvilken årsag.

(Arbejder på at finde en struktur til 'mit' album)

Stig Johansen

Fra : Kate

Dato : 17-11-08 19:13

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> http://w-o-p-r.dk/images/twix/skuffekat.jpg

Hehehe, hvor er han sød
Sjovt med de kattes idéer. Mine er ikke til skuffer, men Mowgli og da
jeg havde Doughnut (hun flyttede til et nyt hjem for 3 mdr. siden), de
to har/havde en idé om altid at skulle ind i klædeskabet. Hver morgen
samme ritual. Jeg åbner skabet for at finde tøj, Mowgli hopper ind på
næstnederste hylde og jeg lader skabet stå på klem mens jeg klæder mig
på. Mens jeg sidder og tager strømper på kommer han op til mig for at
blive nusset. Herligt ritual

--
Kate

gerne ældre.

Fra : ager

Dato : 18-11-08 07:22

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> så er han nysgerrig, ALT skal undersøges - også den nederste køkkenskuffe.
>
> På en eller anden måde 'drager' den, uvist af hvilken årsag.

GG..jeg har også en skuffekat, og også nederste køkkenskuffe..GG.. ved ikke
lige hvad der er med lige den skuffe, men god er den altså!.

Mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-11-08 13:10

In news:49219609$0$90269$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:
> [...]
>
> 'Skuffekat' - nej jeg er ikke 'skuffet', men vistnok som mange andre
> katte, så er han nysgerrig, ALT skal undersøges - også den nederste

Skuffer, skabe, papkasser - alt kan bruges til at gemme sig i når man er en
mis. Det er vist de fleste misser enige med mig i. Der behøves ikke dyrt
legetøj når man har så meget godt lige ved hånd...... jeg mener poten. Han
er bare skøn.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats