er det dybest set ikke en skrøne at kvinde~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-11-08 03:21

Her til aften skulle jeg ha lavet et txt dokument om til en excel
dokument så jeg kunne få overblik over hvad jeg havde skrevet 2 eller
3 gange hvert emne begyndte med et nr og der var knap 1700 af dem -

jeg prøvede den anden dag med en af mine mandlige venner der ellers
godt kan det der - han kæmpede men måtte give op - han ville påtage
sig opgaven Når han havde rigtig go tid til at side og nørde med
det... Nå ved et tilfælled ringede jeg til min veninde Malle jeg
forlagde hende problemet hun modtog tekst filen var lidt
åndsfraværende i 3 minutter og vola der var den , som den skulle være

- jeg kan huske min x - freYa der efter en af mine mandlige venner
der er 10 år ældre og har været medlem af mensa foreningen siden han
var 17 så er hun helt klart det bedst begavede menneske jeg har kendt
og jeg har sgu kendt mange ..

.. men jeg synes sgu når en kvinde er go så er hun ofte bedre til det
logiske ind mænd og meget bedre til at forklare det-

Vi mænd har en tilbøjelighed til når vi skal redegøre for noget
at lave en vanskelig fremstilling hvis formål er at formidle hvor godt
begavede vi er i stedet for at ramme mål gruppens forståelse

- jeg skal tit at ha hjælp til retstavning efter som jeg er tæt på
ordblind - der giver 4 ud af 5 mænd sig til at forklare HVORDAN det
skal staves og hvis jeg viste det så havde jeg jo bare gjort det , det
andet gør mig bare forvirret ...

jeg kender også mange kvinder der til herrens pris er meget søde
men ualmindeligt dårlig i kontakt med derres rationelle side MEN NÅR
DE ER (dem der er DET) så er de sgu suveræne ...

spørgsmålet er om det er natur eller noget der kan læres ?

kan det skyldes mænd er mere prangende ind kvinder ?

f.eks her på news der er max 7 % Kvindlige skribenter
på nær i katte gruppen

MvH Bo M Mogensen
--
some wish beer was rain , but i aint !!! ( Stephen King )
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-11-08 03:29

Bo M. Mogensen sendte dette med sin computer:
> Her til aften...snip

Her i gruppen er den slags ligegyldigt, bare de giver et godt blowjob.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-08 06:04

"Mr.Larsen" skrev i en meddelelse:

> Her i gruppen er den slags ligegyldigt, bare de giver et godt blowjob.

Efter hvad jeg har hørt, skulle mænd være langt bedre
til denne sportsgren, fordi damerne har det med at bide
for hårdt med fortænderne, hvis de ikke tager gebisset
ud først.
Måske tæller det opad på mændenes intelligenskvotient...

Hej -- Ib

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-11-08 09:13

Ib Baagøe forklarede:

> Efter hvad jeg har hørt, skulle mænd være langt bedre
> til denne sportsgren...snip

Det står dig frit for at prøve, jeg er fint tilfreds med hunkøn til den
slags.

--
http://www.projecthoneypot.org

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-08 03:36

On Sat, 15 Nov 2008 03:29:24 +0100, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>Her i gruppen er den slags ligegyldigt, bare de giver et godt blowjob.

Ohh hvem der da bare kunne mærke det ... men ok det er med at have
sine priouteter i orden :)

MvH Bo M Mogensen

Fra : tollundmanden

Dato : 25-11-08 16:11

"Bo M. Mogensen" <usnet1*@gmail.com> wrote in message

> Ohh hvem der da bare kunne mærke det ... men ok det er med at have
> sine priouteter i orden :)

Tandløse kvinder er de bedste, de kan bide hårde end
du kan klemme med din hånd, uden at skade

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-08 05:53

"Bo M. Mogensen" skrev i en meddelelse:

> [om kvinders performance sammenlignet med mænds]

Det er et stort emne, du her tager fat på. Og begavelse
er et omfattende og mangesidigt begreb, som ingen vist
nogensinde har givet en definition på, så det er muligt at
måle begavelsen.

Men en af de ting, der indgår i begavelse, er intelligens,
sådan som den måles ved en intelligensprøve og kommer
ud som et tal mellem mindre end 70 (tåbe) og mere end
140 (som er betingelsen for at blive medlem af Mensa).
Gennemsnittet for hele befolkningen ligger et sted mellem
100 og 110.

Målt ved sådan en prøve er der overhovedet ingen forskel
på kvinder og mænd. Men det er muligt at lave specielle
prøver (og det har en amerikaner og en psykologiprofessor
i Århus gjort) - hvorefter kvinder får færre points end mænd.
Hvilket blot viser, at der i vores kultur er visse ting, som
mænd er bedre til, og andre ting, som kvinder er bedre til.
Men der er her tale om meget små statistiske forskelle, der
langt overgås af forskellene mellem de enkelte individer.

Og så er kvinder (endnu da!) bedre til at føde børn...

Hej -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-11-08 10:23

On Sat, 15 Nov 2008 05:53:01 +0100, "Ib Baagøe"
<ib-baagoeSNABELprivat.dk> wrote:

>Det er et stort emne, du her tager fat på. Og begavelse
>er et omfattende og mangesidigt begreb, som ingen vist
>nogensinde har givet en definition på, så det er muligt at
>måle begavelsen.

ahh det skulle well nok være muligt hvis du sætter 10 mennesker til at
løse den samme opgave på samme tid så er det dem der løser den og de
hurtigste der er de klogeste ... mere er der well ikke i det ... ?

>Men en af de ting, der indgår i begavelse, er intelligens,
>sådan som den måles ved en intelligensprøve og kommer
>ud som et tal mellem mindre end 70 (tåbe)

min er på 28 ( første gang jeg prøvede ) så jeg er klinisisk idiot

>og mere end
>140 (som er betingelsen for at blive medlem af Mensa).
>Gennemsnittet for hele befolkningen ligger et sted mellem
>100 og 110.

jow eller ja ja ...

> [...]
>Men der er her tale om meget små statistiske forskelle, der
>langt overgås af forskellene mellem de enkelte individer.

min erfaring er at kvinder ( der har flair for det ) er bedre til at
forklare tingen så de er til at forstå i forhold til mænd

MvH Bo M Mogensen

Fra : tollundmanden

Dato : 25-11-08 16:18

> ahh det skulle well nok være muligt hvis du sætter 10 mennesker til at
> løse den samme opgave på samme tid så er det dem der løser den og de
> hurtigste der er de klogeste ... mere er der well ikke i det ... ?

Erfaringer tæller skam en masse!

> min erfaring er at kvinder ( der har flair for det ) er bedre til at
> forklare tingen så de er til at forstå i forhold til mænd

Alt kan læres, det er bare hvor hårdt brug for at man lærer det,
der tæller.

TM

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-11-08 22:10

On Tue, 25 Nov 2008 16:18:05 +0100, "tollundmanden"
<tollundmanden@hotmail.com> wrote:

>Erfaringer tæller skam en masse!

Nå ja men det var for at afklare en enekelt opgave

>Alt kan læres, det er bare hvor hårdt brug for at man lærer det,
>der tæller.

det er well bare at finde den korteste vej i mellem a og b

MvH Bo M Mogensen

Fra : Tony

Dato : 16-11-08 17:10

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> langt overgås af forskellene mellem de enkelte individer.
>
> Og så er kvinder (endnu da!) bedre til at føde børn...

Helt enig.-- mht. til at føde børn.

Kvinder har større empati end mænd .

Mænd tænker mere abstrakt end kvinder.

Så kan man sige ,- hvad er bedst for menneskets udvikling ? - kvindens måde
at tænke på, eller mandens ?

Intelligens måles på mange måder,( alt efter hvordan man man ser på det) -
jeg vil til enhver tid påstå, (uden at lyde som mandshauvinist) at uden
mandens entelligens,og måde at tænke abstrakt på , - tjaah , så havde vi
stadig kørt rundt med hestevogn med firkantede hjul.- ingen teknologisk
udvikling af nogen art,- og dog, - muligvis, havde de sikkert opfundet
vibratoren, mens vi mænd sad med ideer om et styresystem til en PC.

Tony

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-11-08 23:36

On Sun, 16 Nov 2008 17:10:04 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Mænd tænker mere abstrakt end kvinder.

jeg tror den eneste måde man kan vudre hvordan folk tænker på er en
tilnærmelse med hvordan sproget bliver brugt der er manden mere
eksakt og kvinder udtrygger sig ( ofte ) i stemninger - så der mener
jeg nu kvinder er mere abstrakte ind mænd , med mindre du mener noget
andet med abstrakt ind jeg gør ?

>Så kan man sige ,- hvad er bedst for menneskets udvikling ? - kvindens måde
>at tænke på, eller mandens ?

det er umidelbart svært at vudere efter som Kvinden har stået bag i
køen når nogen skulle høre fra tidernes morgen til en gang i beg af 70
erne

>Intelligens måles på mange måder,

sikkert men for klarhedens skyld så må

inteligens / at være klog så må den der er klogest
være den der løser en opgave / et problem hurtigst

om det er at formidle et budskab så modtageren forstår hvad der bliver
sagt eller der opfindes en ubåds motor er lige fedt - det er et
spørgsmål om klarhed og effektivitet

Hvor manden har den svaghed ( når det er en svaghed ) at han vil
heller fortælle noget om hvor go han er ind komme til sagen

og kvinder den svaghed - når det er en svaghed - at de taber den røde
tråd og taler om 10 i stedet for 1 ting

men som jeg indledningsvist skrev - når en kvinde har evnen og kan
bevare forkus - så synes jeg de er bedre til at forklare hvordan
tingen hænger sammen ind mænd - eller måske rammer de bare min
pysologi bedre ind mænd ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : tollundmanden

Dato : 25-11-08 16:23

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> [...]
> udvikling af nogen art,- og dog, - muligvis, havde de sikkert opfundet
> vibratoren, mens vi mænd sad med ideer om et styresystem til en PC.

Kvinderne er ved at være i overtal på de videnskabelige uddannelser,
så du bør nok lige reviderer dine opfattelser af kvinder og mænds evner
og færdigheder, da de slap for selv at skulle passe deres afkom, fik
de frigjort deres potentiale til også at beskæftige sig med logik og
abstraktion.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 17-11-08 19:56

Er der ikke noget om at mænd tænker spacialt, rumligt, og kvinder tænker
i det ikke-spaciale, altå ikke-rumlige.
Det skulle alt andet lige give mænd fortrin når det dreher sig om at
orientere sig i rummet medens kvinders orientering er rettet mod
orientering blandt menneskers psyke.

Ved ikke om det er en skrøne, men here goes.

- cep

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-11-08 00:30

On Mon, 17 Nov 2008 19:55:52 +0100, "\"Claus E. Petersen\"
<\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

> [...]
>orientere sig i rummet medens kvinders orientering er rettet mod
>orientering blandt menneskers psyke.
>
>Ved ikke om det er en skrøne, men here goes.

Puhh der er ingen tvil om kvinder er kendt for at være mere empatiske
ind mænd - men forskellen består primært i at kvinder bruger begge
hjerne ½ dele hvor mænd primært kun bruger den ene

MvH Bo M Mogensen

Fra : Tony

Dato : 18-11-08 23:29

"Bo M. Mogensen" <usnet1*@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Puhh der er ingen tvil om kvinder er kendt for at være mere empatiske
> ind mænd - men forskellen består primært i at kvinder bruger begge
> hjerne ½ dele hvor mænd primært kun bruger den ene

Så er det da godt vi har en ekstra hjernedel i bukserne.

Tony

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-11-08 12:12

On Tue, 18 Nov 2008 23:28:40 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Så er det da godt vi har en ekstra hjernedel i bukserne.

ja så længe den ikke bare står på stand by

MvH Bo M Mogensen

Fra : tollundmanden

Dato : 25-11-08 16:08

> spørgsmålet er om det er natur eller noget der kan læres ?

Nej det er noget der er!
Men færdigheder kan læres!

> kan det skyldes mænd er mere prangende ind kvinder ?

Pralende måske?

> f.eks her på news der er max 7 % Kvindlige skribenter
> på nær i katte gruppen

Mange udbydere har slet ikke news grupperne med i deres
opkobling.

TM

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-11-08 21:52

On Tue, 25 Nov 2008 16:08:02 +0100, "tollundmanden"

>Nej det er noget der er!

bestemt

>Men færdigheder kan læres!

ja det kunne man jo håbe på ..

>Pralende måske?

begge dele ..

>Mange udbydere har slet ikke news grupperne med i deres
>opkobling.

de fleste eller alle kan tegne sig op ved sunsite - men når det er
sagt så er der stadigt få kvinder i forhold til mænd på usnet

MvH Bo M Mogensen

Fra : tollundmanden

Dato : 07-12-08 03:49

> On Tue, 25 Nov 2008 16:08:02 +0100, "tollundmanden"

> de fleste eller alle kan tegne sig op ved sunsite - men når det er
> sagt så er der stadigt få kvinder i forhold til mænd på usnet

Mange kvinder ved ikke at usenettet findes, da de ikke sammen med deres
opkopling til nettet, gøres opmærksom på dette af deres udbyder, fordi
udbyderen måske ikke slev fører nyhedsgrupper på deres servere.
Yder mere er der i nogle gupper en dårlig stemning, hvor skribenter
sviner hinanden til, frem for at debatterer seriøst.

Kvinder kaster sig over face-book i hobetal, for der kan de selv styrer
hvad og hvem de vil snakke om og med.

Sex og samliv er en betydelig del af det at være menneske, men i DSS
er der en samling bot nakker der ikke er i stand til at debattere seriøst,
det skræmmer de fleste kvinder væk fra den gruppe, der ellers kunne være
et særdeles oplagt forum for at udveksle erfaringer om parforholdet .

Fundatsen gør at der kan debatteres om alt i relation til det at danne par.
Der kan skrives digte, skrives om fantasier, om hvad der kan gøres hvis
parforholdet halter generelt. sex og samliv er ikke bare sex, men også
hvordan man kan forholde sig til en partners opførsel, måde at behandle
een på etc. etc.

Ud fra hvordan DSS fungere kan man godt sige at subjektet er bevist!

TM