Ny 'bruger'
Fra : Stig Johansen

Dato : 17-11-08 12:13

Ja, som sagt, ny 'bruger'.
Jeg har oprettet en konto/profil, men jeg skal nok skrive lidt mere.

Men jeg har også uploaded 2 billeder her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=2169&fold
er=1559&limit_start=0&limit_user=15

Men det er lidt i omvendt rækkefølge.

Kan man ændre på rækkefølgen, eller skal man 'starte forfra'?

--
Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-11-08 14:38

Hej Stig.

Som du nok kan se i andres albums, så kan man oprette mapper og gemme
billederne deri. Du kunne f.eks oprette en mappe og kalde den "Twix som ung"
og gemme billedet af Twix som ung i denne mappe, og hvis du så har flere
billeder af ham som mindre, gemmer du bare billederne i den mappe. Du kan
lave lige så mange mapper du vil når du går ind i "brugerfunktioner >
rediger billede."

Du kan vist ikke bytte om på dem uden at slette og lægge ind igen, og lægge
"ungdomsbilledet" ind først. Det kan være at andre måske har prøvet at bytte
om på en lettere måde, men jeg ved i så fald ikke lige hvordan man gør.
Ellers gør det jo nok ikke så meget hvis billederne er lidt blandet.

Han er bare en rigtig smuk superkat. Kan godt forstå at han er "far's
flødehorn".

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats