UV Videokamera - til hjelm montering
Fra : Torben

Dato : 17-11-08 09:19

Hej med jer,

Er der nogle af jer der kender til en snedig anordning, således at man kan
have et video kamera monteret på sin hjelm, når man dykker - det skal være
uden kabler til overfladen.

Pft.

Torben

Fra : Niels

Dato : 17-11-08 15:59

http://www.lh-camera.dk/

Mvh. Niels

Fra : TH

Dato : 17-11-08 17:51

Nogen der ved hvad det koster for et komplet sæt ??

Fra : Seerup

Dato : 17-11-08 17:20

> [...]
| have et video kamera monteret på sin hjelm, når man dykker - det skal være

Gammel tråd om samme emne:
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.dykning/browse_thread/thread/41362c4c8f0b4678/ea32b359e4fd1a16?hl=da&lnk=gst&q=seerup#ea32b359e4fd1a16

"Digital videooptager" fra d. 24. sep. '06.

S.

Fra : Torben

Dato : 18-11-08 11:50

> [...]
>
> "Digital videooptager" fra d. 24. sep. '06.

Takker, den har jeg lige læst, jeg er dog i tvivl om selve linsedelen, den
der skal sidde på masken eller hjelmen, hvem laver sådan noget til UV-brug
??

-Torben

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 17-11-08 12:59

On 17 Nov., 09:18, "Torben" <t...@fjerneshajq.dk> wrote:
> [...]
> have et video kamera monteret på sin hjelm, når man dykker - det skal være

Der er en i vores klub der har smart lille et. Det fungerer fint og
giver gode optagelser. Jeg kan ikke huske fabrikat, men jeg kan da
bede ham om at smide et svar her i gruppen.

Jens Olsen

Fra : Torben

Dato : 18-11-08 11:44

<jenspolsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]

giver gode optagelser. Jeg kan ikke huske fabrikat, men jeg kan da
bede ham om at smide et svar her i gruppen.

Meget gerne, tak.

-Torben