kombinere skabeloner
Fra : Per Andreasen

Dato : 17-11-08 00:27

Jeg har i en skabelon (stamp.dot) til WORD2000 en autotekst (normal), som
jeg meget gerne ville kunne disponere over i en anden skabelon
(opsætning.dot). Kan det lade sig gøre, og i givet fald hvordan?

På forhånd tak Per
Andreasen

Fra : Per Andreasen

Dato : 17-11-08 14:42

Jeg har selv løst problemet. Det var såmænd ikke så svært. Jeg gemte
normal.dot i en ny mappe, og herefter omdøbte jeg stamp.dot til normal.dot
(jeg fik pludselig den idé, at normal.dot nok bliver anvendt automatisk,
hvis ikke andet er ønsket). Vupti, så havde jeg adgang til det hele fra én
skabelon.

mvh Per Andreasen

"Per Andreasen" <per.andreasen(fjern.parantes)@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:4920ac46$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...