Som noget nyt
Fra : P.C.

Dato : 16-11-08 05:00

Det er da helt fint når folk køber et billede som et investerings
objekt, -- men det wr da bedre at købe et maleri fordi man kan lide
det, fordi det siger en noget og man har råd til det. Derfor bad jeg
om en plads ved Christiabia's julemarked, i forvejen har jeg malet
Street Art i tonsvis i og omkring fristadens tummult, Jeg har ofte i
forvejen fundet motiver blandt de lokalechristianitter og
christiabsanshavnere og det er jo ikke Graffiti jeg maler men
portrætter.
---- Så folkene bag julemarkedet var mere end villige til at lade en
lokal maler indenfor, også fordi når man går på christiania's
julemarked og støtter christiania's juleaften for juleløse når man
køber julegaver, så er det rart at der er andet i boderne, end de
sædvanlige julemarked ting.
I år prøver jeg så med mit nye Galleri fra en bod der, "Galleri
Masonit" og jeg håber det bliver en så stor succes, at vi næste år kan
se flere boder med billig men kvalitets kunst. Så folk kan købe et
billede fordi de kan lide det og gerne vil have det hængende, måske
enda et billede børnene ikke bliver bange for, og et billede folk har
råd til.

http://www.artwanted.com/imageview.cfm?ID=751387

Man siger at gallerierne ikke sådan bare kan sætte priserne ned, og
det er vel naturligt når kunderne har købt skilderiet fordi det bliver
mere værd med tiden, men dette er noget nyt -- disse billeder er ikke
ment som investerings objekter men som måske det første rigtige maleri
man køber til sin lejlighed, og der er jo masser af unge der gerne
ville købe et rigtigt maleri, altså et der er malet med farve og
pensel og ikke blot en plakat eller et digitalt tryk. Så nu har jeg
været igang den sidste måned og fortsætter indtil julemarkedet
starter, er du nysgerrig kan jeg fortælle at det selvfølgelig er store
malerier og i Street Art stil, --- kig i det web galleri jeg kalder
"Galleri Masonit" og i de andre gallerier her ;

www.ArtWanted.com/PC

Eller gå direkte til "Galleri Masonit" her ;

http://www.artwanted.com/artist.cfm?ArtID=3401&SGID=13592

Fra : P.C.

Dato : 09-12-08 03:37

Hej, -- så er boden oppe og Christiabia's julemarked er igang. Her en
lille video fra et hjørne af markedet:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1076214663983

Og her fra "Baren" , to malerier fra Galleri Masonit ;

http://img244.imageshack.us/img244/4296/billeder39096jy6.jpg

Ok det er små boder og vi deles om en bod ; Forlaget Verve og Galleri
Masonit, men bøger og malerier fungerer fint i samme bod --- det ville
være værre hvis jeg skulle have delt bod med "Fejø syltetøj" .....

Men her endnu et par billleder --- jeg kan kun anbfale at man besøger
Christiania Julemarked og støtter "juleløses Jul" , det er gratis.

http://img166.imageshack.us/img166/2125/billeder39154yl6.jpg

Måske høre noget live kvalitets Jazz , der er nemlig optræden hver
aften ;

http://img380.imageshack.us/img380/5963/billeder39141vc3.jpg

P.C.
www.ArtWanted.com/PC

Fra : P.C.

Dato : 17-12-08 03:03

Seneste billeder fra Galleri Masonit's bod på Christiania's
Julemarked ;

http://img267.imageshack.us/img267/5452/billeder40016wb8.jpg

Der ser du verdens nok mindste Galleri, men det hjælper at der sælges
bøger og malerier i samme bod.

Jeg blev bedt om at "gøre noget ved området omkring scenen" så jeg fik
placeret 5 malerier, hvoraf de to er mine nyeste, og det ændrede hele
stemningen, -- alle er glade og meget hurtigt efter fik jeg solgt et
par malerier.

Her 3 af malerierne, det ser ud som to, men det ene er sammensat af
to :

http://img383.imageshack.us/img383/6559/billeder41001cd7.jpg

Her et andet som er sat til højre for scenen, -- jo det er malet og er
ikke digitalt printet :

http://img214.imageshack.us/img214/5968/billeder38081zh8.jpg

Hvorfor så malerier på et Julemarked , --- jo Christiania's julemarked
søgte efter fornyelse og hvorfor ikke tilbyde malerier som
julegavekøb ; de der har købt har været ovenud tilfredse, men det tror
F. med så lave priser jeg har holdt på dette marked, men selvfølgelig
er jeg ovenud glad over at ganske almindelige mennesker køber billeder
de kan lide, og hænger dem op på væggene i deres hjem.