Lys på Puch Maxi
Fra : LG

Dato : 16-11-08 10:25

På min Puch Maxi fra 1987 er der næsten ikke noget forlys. Lygten er
udskiftet, der er forsøgt med forskellige slags pærer men den giver stadig
et dårligt lys. Jeg har forsøgt at sætte ekstra ledning til stel osv.
Kan man evt. sætte lysspolen fra en Puch VZ 50 i, for på den knallert var
der altid glimrende lys?

mvh
LG

Fra : Andersen [3650]

Dato : 16-11-08 10:41

Den 16-11-2008, skrev LG:
> [...]
> dårligt lys. Jeg har forsøgt at sætte ekstra ledning til stel osv.
> Kan man evt. sætte lysspolen fra en Puch VZ 50 i, for på den knallert var der

Jamen så prøv dog. Hvis den kan være der er det nok en god ide.
Det kunne også være at plusledningen var for dårlig/tynd.
Har du evt målt hvormange volt den leverer??

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Ivar

Dato : 16-11-08 22:50

LG skrev:

> Kan man evt. sætte lysspolen fra en Puch VZ 50 i,

Jeg tror faktisk, at det er den samme.
Lysspolen skal side så tæt på svinghjulet som muligt, dog uden at røre.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/