Advarsel mod falsk kattefanger
Fra : Ukendt

Dato : 13-11-08 10:17

Denne advarsel har jeg fået på et andet katteforum, oprindeligt udsendt af
Hanne Mega.
Jeg bringer det hermed videre til jer:
Der er en kattefanger "løs" i Sønderborg / Dybbøl.
Han kører i en hvid varevogn med sort skrift, hvor der står Kattens Værn,
han har dog intet med Kattens værn at gøre.
Han indfanger kattene med en slynge. En dame havde spurgt til kattene, og
han sagde, at hvis de ikke blev afhentet inden 3 uger, gav/solgte
han dem til dyreforsøg.

Hvis man ser denne varevogn så skal man notere bilnummeret og så ringe til
politiet.

Håber han bliver fanget, og håber selvfølgelig ikke at I mister katte til
ham...

Louise

Fra : charlotte kofoed

Dato : 13-11-08 12:22

> [...]
> politiet.

> Håber han bliver fanget, og håber selvfølgelig ikke at I mister katte til

Sådan en bil køre rundt i Hammel området p.t.
Er det blå skrift?
Har set den 3 gange siden sidstre weekend faktisk, men det kan jo også
være en der rent faktisk arbejder hos KV som bor i det område

Med venlig hilsen
charlotte kofoed
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-08 12:34

charlotte kofoed wrote:

> [...]
> Har set den 3 gange siden sidstre weekend faktisk, men det kan jo også
> være en der rent faktisk arbejder hos KV som bor i det område

Som der står i det første jeg postede kan du se at det er sort skrift.
Og at kattene bliver afleveret til dyreforsøg, er vel helelr ikke i KVs
interesse?????

Fra : Steen Hansen

Dato : 13-11-08 15:53

On Thu, 13 Nov 2008 10:17:25 +0100, "Louise"
<louisePUNKTUMkrarupSNABELAprivatPUNKTUMdk> wrote:

> [...]
>
>Håber han bliver fanget, og håber selvfølgelig ikke at I mister katte til

Det kan da kun være vildkatte han fanger, medmindre selfølgelig at han
lover ulovlig indtrægning på folks ejendom.

Steen