Symantec
Fra : bente.jepsen@gmail.c~

Dato : 13-11-08 04:30

Hej.

Vi er et lille firma, med en windows 2003 server. Vi kører med
Symantecs endpoint antivirus og har gjort det nogle år efterhånden.

Desværre er vores IT-mand død og da jeg skulle logge på serveren og
forny licensen (har fået nøgle) kan jeg ikke logge på. (kan godt logge
på serveren, men ikke Symantec).

Jeg har forsøgt at få fat på deres support, men havde valgt en forkert
og fik besked om at det var teknisk support og at jeg skulle prøve
nogle andre steder. Da vi skulle forny licensen var jeg igennem en del
telefonnumre, totalt uden held, så jeg vil lige prøve at høre om der
er nogen her, der kender systemet og ved om Symantec har et specielt
servernavn de bruger ved login, for jeg har pass-wordet.

På forhånd tak.

Mvh.
Bente Jepsen

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-11-08 13:38

bente.jepsen@gmail.com skrev:

> [...]
> systemet og ved om Symantec har et specielt servernavn de
> bruger ved login, for jeg har pass-wordet.

Jeg kan vist ikke hjælpe, men jeg er også kunde hos Symantec.
Jeg har for nyligt købt et årsabonnement på Norton Antivirus.
Har du ikke et Norton-logo et eller andet sted, som du kan gå
ind på?

--
Herluf :·)

Fra : Peter Larsen

Dato : 16-11-08 14:02

bente.jepsen@gmail.com wrote:

> [...]
> er nogen her, der kender systemet og ved om Symantec har et specielt
> servernavn de bruger ved login, for jeg har pass-wordet.

Du skal til at lede i, hvad I nu har af dokumentation og mail omkring
anskaffelsen af det. Hvis alt andet glipper bør det være muligt at
afinstallere og geninstallere.

> På forhånd tak.

Hvor bor jeres Firma? - måske har jeg lyst til at assistere jer - en
fuldtidsperson er nok ikke relevant for jer - send mig eventuelt en mail på
digilyd@hotmail.com

> Bente Jepsen

Med venlig hilsen

Peter Larsen