Dofbasen
Fra : Qwinten

Dato : 11-11-08 06:35

Har forgæves prøvet at komme ind på dofbasen www.dofbasen.dk de sidste
par dage for at indtaste mine observationer, er siden nu nede igen? For
et par måneder siden var siden nede i flere dage fordi den var blevet
hacket. Der er ingen informationer på www.dof.dk

Qwinten

Fra : birderpro

Dato : 11-11-08 07:06

On 11 Nov., 06:34, Qwinten <dengamleh...@mail.dk> wrote:
> [...]
> par dage for at indtaste mine observationer, er siden nu nede igen? For
> et par måneder siden var siden nede i flere dage fordi den var blevet

Hvis du bruger DOF base programmet skal du bruge seneste version
3.1.3.69, jeg har lige været inde uden problem.

hilsen

Peter Godtfredsen

Fra : Qwinten

Dato : 11-11-08 17:13

birderpro skrev:

> Hvis du bruger DOF base programmet skal du bruge seneste version
> 3.1.3.69, jeg har lige været inde uden problem.
>
> hilsen
>
> Peter Godtfred

Jeg taster ind via hjemmesiden (synes den er for besværlig at bruge)og
det var tilsyneladende den der var nede. Den virker igen nu.

Qwinten

Fra : Ole

Dato : 14-11-08 18:06

"Qwinten" <dengamlehave@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg taster ind via hjemmesiden (synes den er for besværlig at bruge)og det
> var tilsyneladende den der var nede. Den virker igen nu.
>
> Qwinten
Download programmet til indtastning af observationer, og opload til
hjemmesiden derfra. Det er langt nemmere.

Hilsen
Ole