Bæklund Kattehjem
Fra : Denise Reindel

Dato : 11-11-08 09:11

Jer der har støttet underskriftindsamlingen mod lukning af hjemmet har
sikkert fået nedenstående mail. Man kan læse om hjemmet her www.fals.dk
Jeg har besluttet mig at støtte hjemmet, da jeg har hørt så meget godt
om det og gerne ser det køre videre. Er andre interesserede så læs
nedenstående mail.

----

Kære katteven

Vi fik samlet 3017 protest underskrifter ind imod lukningen af
kattehjemmet Bæklund i alt, så det er vi jo meget glade for.
Derfor vil vi gerne sige tak for jeres støtte til at bevare kattehjemmet
Bæklund.

Idet vi nu ved at alle de protester vi har rejst ikke vil blive hørt har
vi nu taget initiativet til at oprette en støtteforening for Bæklund,
Kattehjemmet Bæklunds Venner.

Foreningen vil forsøge at rejse penge til økonomisk at støtte
Kattehjemmet
Bæklund, så det kan fortsætte også uden Kattens Værns støtte.

Vi kan allerede nu oplyse at foreningen er stiftet d. 22 Okt. og der
arbejdes hårdt på at få foreningen op at kører.
Det er her du kan gøre dit til at det bliver en realitet. Mod et
forholdsvis lille beløb til et medlemsskab, håber vi også der vil være et
alternativ til herreløse katte i Vendsyssel for eftertiden.

Hvis du har lyst til at blive medlem kan kontingent indbetales via
netbank
eller kontakt forening@fals.dk og få et girokort.

Medlemskontingentet er 150 kr. per person årligt og kan indbetales på
følgende konto:

Netbank: Reg.nr.: 2620 konto nr.: 3491217609

Beløb udover de 150 kr. bliver betragtet som gave og modtages med glæde
til fordel for kattene.

Foreningen har besluttet at bruge så få midler på administration så
muligt. Derfor vil al kontakt foregå pr e-mail eller sms til medlemmer,
hvor det er muligt. Det er derfor ud over navn, adresse og mobil nr.
yderst vigtigt at du skriver din e-mail adresse på ved indbetaling så du
kan få tilsendt dit medlems nr.

Følg med på www.fals.dk om hvad der sker i foreningen og på Bæklund.

mvh
Caroline Blidegn, sekrætær for kattehjemmet bæklunds venner

----

Med venlig hilsen
Denise Reindel
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 11-11-08 12:29

"Denise Reindel" <reindelKATTE@BAKKEc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har besluttet mig at støtte hjemmet, da jeg har hørt så meget godt
> om det og gerne ser det køre videre. Er andre interesserede så læs

Hej Denise

jeg er glad for, at du gør opmærksom på kattehjemmet, som jeg ikke har hørt
om tidligere, jeg ville ellers godt have deltaget i
underskriftsindsamlingen.
Nu har jeg meldt mig som støttemedlem af foreningen.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Henny Stewart

Dato : 12-11-08 14:24

"Denise Reindel" <reindelKATTE@BAKKEc.dk> skrev i meddelelsen
> Følg med på www.fals.dk om hvad der sker i foreningen og på Bæklund.

Godt initiativ! Jeg har også meldt mig ind i foreningen. Jeg har været på
Bæklund flere gange og fået hele tre dejlige katte derfra. Det ville være
både synd og skam, om de skulle lukke. De gør et enestående arbejde for
kattene.

--
Henny Stewart
http://hennystewart.com

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 12-11-08 22:40

> [...]
> Jeg har besluttet mig at støtte hjemmet, da jeg har hørt så meget godt
> om det og gerne ser det køre videre. Er andre interesserede så læs

Jeg faldt over dem på Facebook, og har både skrevet under, da det var
aktuelt, og senest meldt mig ind i deres størreforening. Jeg tror ikke man
kan få for mange kattehjem, og støtter altid gerne projekter til gavn for
kattene.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor