Mail fra Skat?
Fra : Peter Jensen

Dato : 11-11-08 21:39

Jeg har Vista Business med Office 2003 og nu har jeg fået mail vedr.
forskudsopgørelsen fra Skat. I denne mail er der flere links og ligegyldig
hvilken jeg klikker på bliver jeg sendt direkte i mit eget dokument katalog.
Det sker ikke med andre links i andre mails. Har andre oplevet det samme?

Venlig hilsen
Peter

Fra : KentBM

Dato : 11-11-08 22:12

Peter Jensen skrev:
> [...]
> ligegyldig hvilken jeg klikker på bliver jeg sendt direkte i mit eget
> dokument katalog. Det sker ikke med andre links i andre mails. Har andre
Min Vista Business men med Thunderbird åbner linkene i Firefox, som den
skal.

Jeg har Office 2003 installeret, men bruger ikke Outlook til post.

--

Kent

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-11-08 23:41

Peter Jensen wrote:
> [...]
> ligegyldig hvilken jeg klikker på bliver jeg sendt direkte i mit eget
> dokument katalog. Det sker ikke med andre links i andre mails. Har

Hos mig åbnmer de fint, både med Office 2003 og 2007.

Jan

Fra : JBJ

Dato : 12-11-08 09:34

"Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ligegyldig hvilken jeg klikker på bliver jeg sendt direkte i mit eget
> dokument katalog. Det sker ikke med andre links i andre mails. Har andre

Hvis du kopierer linket og indsætter det i IE, sker det så også?

JBJ

Fra : Peter Jensen

Dato : 12-11-08 18:54

"JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev i meddelelsen
> "Peter Jensen" <fup@snyd.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du kopierer linket og indsætter det i IE, sker det så også?

> [...]
Hvis jeg kopierer linket ind i IE er der ingen problemer.

--
Venlig hilsen
Peter

Fra : JBJ

Dato : 15-11-08 12:08

> "JBJ" <thunder@spoergmig.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvis jeg kopierer linket ind i IE er der ingen problemer.

> [...]

Altså linket fra emailen fra Skat, hvis du kopierer det in i IE sker det så
også?

Der var en fejl i en opdatering til OE 6 på et tidspunkt, hvor links du
klikkede på ikke reagerede, fjernede man opdateringen virkede det igen. Der
var dog en vej udenom men jeg kan ikke lige huske den, bruger selv Vista
nu. Så hvis der er nogen der læser dette og kan huske problemet samt
løsningen så fortæl venligst dette til OP(Original Poster).

JBJ

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-11-08 13:51

> [...]
> Vista nu. Så hvis der er nogen der læser dette og kan huske problemet samt
> løsningen så fortæl venligst dette til OP(Original Poster).

Jeg har opdaget at det er en søgning på Kædeoversigter i Dokumentmappen jeg
starter.

--
Venlig hilsen
Peter