Første danske GUE-instruktør
Fra : Sune Jørgensen

Dato : 10-11-08 03:20

Stort tillykke til Rasmus:

http://www.dykmag.net/dk/docs/g_magasinet/dyk_nyhed.php?logid=1002

Lidt paradoksalt at den første skulle være en fra "the dark side" )

/Sune

Fra : Clevin

Dato : 11-11-08 11:18

> Lidt paradoksalt at den første skulle være en fra "the dark side" )
>
> /Sune

"The dark side"?

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 11-11-08 05:28

On 11 Nov., 11:18, Clevin <clevin.peng...@yahoo.com> wrote:

> "The dark side"?

CCR.

/Sune

Fra : Jan Birk

Dato : 11-11-08 17:00

> CCR.

CCR == TDS ????

/Jan

Fra : N/A

Dato : 11-11-08 17:00

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 11-11-08 09:35

On 11 Nov., 17:00, Jan Birk <jan.b...@ivalid.domain.null> wrote:

> CCR == TDS ????
>
> /Jan

if DIR then CCR == (Y)BOD from TDS

/Sune

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 11-11-08 17:55

"Sune Jørgensen" <sune.joergensen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> if DIR then CCR == (Y)BOD from TDS

Pjat med dig sune - så længe en YBOD sælges med en skovl er det ok

Nicolai

Fra : KC

Dato : 15-11-08 16:16

Hos GUE har man åbenbart skabt et nyt begreb: DIR på deltid.
Det var ikke i mine lærebøger da jeg tog kurser hos dem, men ændrer
naturligvis ikke på at det er flot arbejde af Rasmus og at det vil skabe
noget mere omsætning til GUE i DK.

KC

Fra : Johnny Christensen

Dato : 16-11-08 11:13

"KC" <kc@kcdk.com> skrev i en meddelelse
> Hos GUE har man åbenbart skabt et nyt begreb: DIR på deltid.
> Det var ikke i mine lærebøger da jeg tog kurser hos dem,

Who REALLY cares ?
Gad vide om de som dykker under virklighedens forhold, ikke har forskellige
strenge at spille på. Alt efter hvad situationen kræver. Nogen dage er
fordelen størst i 99,9% DIR style, andre dage er det bedst med andet.

Jeg husker noget om at TDI var betragtet som selveste højdepunktet af
anti-dir. Der er jo ændret opfattelsen siden.

Ja faktisk, så tillykke med det.

Fra : KC

Dato : 17-11-08 20:00

Hej Johnny!

Cares eller REALLY cares... overskriften er meget specifik, så mon ikke
mange af læserne REALLY cares - hvorfor skulle de dog ellers læse det?
Din bemærkning "gad vide...." er jo den gode gamle diskussion, den kan vi
vist bare lade ligge

KC