Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
finanskrise
Fra : nielsen

Dato : 08-11-08 16:47

Nu hvor økonomien har stabiliseret sig, bare på et meget lavt niveau, så
må man vel konkludere at de der gemte deres penge i madrasserne var de
klogeste. At alle de råd man fik fra eksperterne var værdiløse?
Dem vi sagde var dumme er nu de kloge og omvendt?
Er det ikke sådan det er?

Fra : Knut

Dato : 08-11-08 16:52

Det kommer vist lidt an på i hvilken valuta du har gemt dine midler. F.eks.
har det ikke været ret godt at gemme islandske kroner!

Knut

Fra : Jesper Lund

Dato : 08-11-08 20:10

Knut wrote:

> Det kommer vist lidt an på i hvilken valuta du har gemt dine midler.
> F.eks. har det ikke været ret godt at gemme islandske kroner!

Vi kan under alle omstændigheder konkludere at det er noget nemmere at
investere sine midler i bagklogskabens ulideligt klare lys

--
Jesper Lund

Fra : Peter T.

Dato : 08-11-08 21:00

In article <v4SdnT2w8uELKYjUnZ2dnUVZ_sednZ2d@giganews.com>, nej@nej.dd
says...

> Nu hvor økonomien har stabiliseret sig, bare på et meget lavt niveau,

Som en aktieanalytiker, der er kæreste til en af mine kolleger, sagde
for et par uger siden;

"Vent til kvartals- og halvårsregnskaberne fra firmaerne kommer til
januar."

Det bliver spændende.

--
Peter T.

Chup chup chup!

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 10-11-08 21:37

Peter T. wrote:
> [...]
> for et par uger siden;
>
> "Vent til kvartals- og halvårsregnskaberne fra firmaerne kommer til

Skulle kurserne så gå op eller ned, eller hvad skulle vi vente på til jan?

Fra : Bo

Dato : 09-11-08 14:43

On 8 Nov., 17:47, nielsen <n...@nej.dd> wrote:
> [...]
> klogeste. At alle de råd man fik fra eksperterne var værdiløse?
>    Dem vi sagde var dumme er nu de kloge og omvendt?

Jeg har overført pengene til min EURO-konto i udlandet (du får ikke
landets navn at vide) !
Stasi sidder på lur......
vh Bo