Sjove små katte-spil
Fra : Siri

Dato : 07-11-08 19:34

Hej Gruppe
Måske nogen af jer husker AnnR - med Ditte og Donna og hjemmesiden
www.siamis.com?
Donna er desværre ikke mere, og Ditte er nu en ældre dame, med nyt
selskab af Zut og lillepigen Cream.
Ann tippede mig fornylig om dette sjove site:
http://www.meowmix.com/think_like_cat/theGames/catcapades.htm
med sjove spil, set fra kattens side.
Jeg morede mig, og lærte en del om leg fra kattens synsvinkel - jeg vil
lade dem vinde lidt mere fremover, så de får stimuleret legelysten, og
lege mere med dem generelt - det er jo sjovt fra begge sider!
Når man oplever det, så får man lyst til at give katten mere af den glæde.
Derudover er der div. adfærdstips og info på siden, under Acatemy
Div. bonusprogrammer skal man så bo i USA for at få glæde af, men pyt
med det - det er spillene, der er sjove! Prøv....
Andre sjove kattespil fundet 'derude'?
Med venlig hilsen
Siri & den glade braksnude-bande - nu med Gia som vinderkatten ,-)
- Tøm kattebakken ved privat svar