Lille hun mis søger hjem
Fra : oz3bto

Dato : 07-11-08 11:24

Vi har i de sidste 3 uger haft en lille spinkel loppe befængt mangefarvet
hun mis til at bo i vores skur

Ingen ejere har meldt sig trods opslag i div. lokale forretninger o.l. så
nu søger den et nyt hjem da vi ikkke selv kan beholde den pga. vores egne
katte ikke kan lide den.. To tossede kastrater iøvrigt

Tøsen som vi kalder hende er MEGET kælen.. Såen rigtig nusserøv der vil helt
op på skulderen og sidde
Den har fået orme kur og dryp mod lopper hvilket hjalp gevaldig på det
bette pus

Nogen her der såen lige står og mangler en mis eller skal den bare blive
her som udendørskat

Billede kan ses her
http://i47.photobucket.com/albums/f155/NeedMoreWeed/100_2514.jpg

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-11-08 11:33

> [...]
> bette pus
>

> Nogen her der såen lige står og mangler en mis eller skal den bare blive

Hvis I får hende neutraliseret, kan hun komme på www.vildkat.dk

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 07-11-08 13:34

"oz3bto" <no@in.dk> writes:

> Vi har i de sidste 3 uger haft en lille spinkel loppe befængt mangefarvet
> hun mis til at bo i vores skur

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men måske kan andre hvis du lige skriver
hvor i landet I bor. :)

Dejligt at I vil hjælpe den bette kælepot.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : oz3bto

Dato : 07-11-08 15:45

> [...]
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Det er så ved/i billund

Fra : Siri

Dato : 07-11-08 17:06

> Det er så ved/i billund

Den stakkels lille - klarer I en nødvendig tur til en god dyrlæge, mht
loppekur og neutralisering?
For så kan hun sikkert let finde et dejligt, nyt hjem via vildkat.dk
(jeg har mine to fra det gode site).
Evt. kan I så sætte en pris, der dækker jeres udgifter - hvis det
kniber med pengene.
Men hvor vil hun være glad for at slippe for lopper og en usikker
fremtid.
Tak til jer!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : oz3bto

Dato : 08-11-08 01:06

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kniber med pengene.
> Men hvor vil hun være glad for at slippe for lopper og en usikker

Loppe/flåt/tæge middel fik den ret hurtig efter vi havde opdaget den..Den
havde tydeligt vis MANGE lopper

Den bliver steriliseret meget snart.. På div opslag har vi skrevet at D.1/12
vil den blive afleveret til internat eller evt. kommende katte ejere

Vi har dog fundet en løsning..Enten beholder vi den selv også må de to
andre bare lære at den også skal være der (Hunden beskytter heldigvis Tøsen
mod de to andre)
Ellers kommer den ud på en kammerats forældres gård hvor de har et par
genbrugs katte i forvejen

Fra : Ben

Dato : 08-11-08 19:02

Hejsa oz3bto og gruppen i øvrigt.

Bare lige lidt tanker.

Nej, desværre kan jeg ikke hjælpe, da jeg har bor sammen med en lille dame
mis i forvjenen og ikke kan/må have mere end 1 mis boende her.

Men hvor er det dejligt at læse at der er nogle som jer der gør hvad de kan
for at en lille sød mis kan få et godt liv på ene eller anden måde.

Hun ser da ud til og virker til at være ligefrem vidunderlig ud, det syntes
jeg ligefrem lyser ud af hende.

Venlige hilsner fra
Ben

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 09-11-08 18:27

<klip> Nogen her der såen lige står og mangler en mis eller skal den bare
blive
> her som udendørskat

Har du ikke mulighed for at afleverer den på et internat/kattehjem?

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor