Vista firewall deaktiverer
Fra : Snuden

Dato : 08-11-08 20:48

Jeg bruger vista home med AVG betalingsversionen. Jeg har lagt mærke til, at
hver gang jeg starter/genstarter min maskine er windows firewall slået fra.
Hvordan kan den deaktivere sig selv?

Snuden

Fra : Edmund

Dato : 09-11-08 11:23

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg bruger vista home med AVG betalingsversionen. Jeg har lagt mærke til,
> at hver gang jeg starter/genstarter min maskine er windows firewall slået
> fra. Hvordan kan den deaktivere sig selv?

Du har vel ikke en acer pc

Fra : Snuden

Dato : 09-11-08 20:52

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i meddelelsen

> "Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>

> Du har vel ikke en acer pc

Nej, det er en Medion (fra Aldi) ganske god maskine

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 09-11-08 12:59

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan kan den deaktivere sig selv?
>
> Snuden

_____

Den deaktiverer sig selv, hvis du har aktiveret en anden firewall, f.eks. i
AVG. Du kan ikke køre med to forskellige på een gang.

Hilsen Åge

Fra : John

Dato : 10-11-08 00:29

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse

> hver gang jeg starter/genstarter min maskine er windows firewall slået
> fra.

Det kan forekomme, hvis du har installeret en anden firewall, eller hvis
pc'en er inficeret med snavs.

> Jeg bruger ... AVG betalingsversionen

Med indbygget firewall?

John

Fra : Snuden

Dato : 10-11-08 00:44

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> Det kan forekomme, hvis du har installeret en anden firewall, eller hvis
> pc'en er inficeret med snavs.

> Med indbygget firewall?

Ja med indbygget firewall. Så dvs jeg skal bruge enten den ene eller den
anden? Ikke begge 2..

Snuden

Fra : John

Dato : 10-11-08 03:51

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja med indbygget firewall. Så dvs jeg skal bruge enten den ene eller den
> anden? Ikke begge 2..

Nemlig, kun én firewall, og kun én antivirus.

Årsagen er, at der ellers kan opstå konflikter.

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-11-08 16:10

> Nemlig, kun én firewall, og kun én antivirus.
>
> Årsagen er, at der ellers kan opstå konflikter.
>
> John

Den ene af dem slår bare fra.

Hiolsen Åge