Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Nvidia grafikkortproblemer
Fra : Claus Skaarup

Dato : 06-11-08 22:45

Hej

For 1½ års tid siden købte jeg en Medion PC i Aldi. Den kom med Vista
præinstalleret. Efter en formattering har jeg nu installeret XP på den i
stedet, men grafikkortet kan jeg simpelthen ikke få til at virke. Det er et
NVidia 8400GS grafikkort 512 mb ram.
Jeg har hentet en driverpack til 8xxx serien hos Nvidia og har installeret
den. I enhedshåndtering fortæller den mig nu, at jeg har ovenstående
grafikkort, men alligevel kan skærmen (Et LCD-TV) kun vise 640x480 i 16
farver og jeg kan ikke ændre det.
I kontrolpanel er der dukket et NVidia control panel op, men det kan jeg
ikke åbne.
Jeg forstår simpelthen ikke hvad der går galt! Skal jeg virkelig bide i det
sure æble og installere vista igen??

Mvh. Claus