V: Gilera Runner 45
Fra : Jan Hougaard

Dato : 29-10-08 16:17

Jeg overvejer at sælge min scooter, da jeg ikke bruger den særlig meget.

Alder: Juni 2006
Kørt: 2.060 Km
Farve: Sølv/Rød
Tilbehør: Topboks, begagebære, Abuslås, hjælm, vindspejl

Jeg gav 18.538 kr for den.

Hvad kan jeg få for den?

--
Mvh Jan Hougaard

Bemærk spamfilter ved email.
Erstat invalid med dk.

Fra : ScooterGrisen

Dato : 29-10-08 16:07

Hvilken mærke+model er det ?
Har du eventuelt billed af den ?

Du kan eventuelt prøve og søge på dba.dk og guloggratis og diverse
annonce steder for at se hvad andre sælger deres for af samme model
bare for at få en ide.

Fra : Jan Hougaard

Dato : 30-10-08 07:36

"ScooterGrisen" skrev i meddelelsen ...

> Hvilken mærke+model er det ?

Som der står i emnelinien. Gilera Runner 45. Er der andet jeg har overset?

> Har du eventuelt billed af den ?

Ikke lige pt, men det kan arrangeres.

> Du kan eventuelt prøve og søge på dba.dk og guloggratis og diverse
> annonce steder for at se hvad andre sælger deres for af samme model
> bare for at få en ide.

Jeg synes ikke rigtig der en noget der ligner min mht årgang, km osv.

Fra : ScooterGrisen

Dato : 30-10-08 01:05

Skal man nu også til at åbne øjnene for at deltale i debatten...
tsk ;)

Denne annonce kunne give en indikation af prisen:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57221837

Fra : Jan Hougaard

Dato : 30-10-08 09:46

"ScooterGrisen" skrev i meddelelsen ...
> Skal man nu også til at åbne øjnene for at deltale i debatten...
> tsk ;)

Tjae det er uhyggelige krav der stilles til mennesker

> Denne annonce kunne give en indikation af prisen:
> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57221837

Ok, min er så godt nok ikke en 30'er, men 45'er.
Ved ikke om det betyder så meget.
Og det er heller ikke helt samme model, men...
Jeg havde nu også regnet med 12-13.000 kr

Lyder det helt tosset?

Fra : Brian H

Dato : 30-10-08 17:32

"Jan Hougaard" <jahoni@jahoni.invalid> skrev i meddelelsen

> Ok, min er så godt nok ikke en 30'er, men 45'er.
> Ved ikke om det betyder så meget.
> Og det er heller ikke helt samme model, men...
> Jeg havde nu også regnet med 12-13.000 kr
>
> Lyder det helt tosset?

Jeg mener generelt at 45'ere er billigere brugt end 30'ere, men måske gælder
det kun for før nr.pl. til 30'ere - nu er det måske ved at udligne sig.

Fra : ScooterGrisen

Dato : 30-10-08 14:27

Jeg syns da ikke 12.000 lyder helt forkert du kan jo altid sætte den
tilsalg lidt over det beløb du tror du kan få for den også se om der
er nogle som reagere.
Men jeg tror klart det hjælper på salget med billeder. og der er mange
annoncer som har 5 billeder eller flere hvor de tager billed lang fra
og tæt på og eventuelle skader.