Konfiskation af knallerter m.v
Fra : verner

Dato : 23-10-08 21:05

Fra : Hagar

Dato : 23-10-08 21:28

"verner" <vapa@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4900d90f$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Har i set dette.
> http://www.sikkertrafik.dk/db/files/uddrag_som_angaar_knallert_af_aendrin.pdf
>
> verner.

Nu står der at det er et forslag til ændring, så det er, efter det du
poster, ikke blevet vedtaget. Rullefelterne er kommet, men det med at tage
ens dyr, det er som jeg læser det, ikke trådt i kraft, endnu.

Hagar

Fra : verner

Dato : 24-10-08 21:10

Hvad så med denne her.
verner.

Fra : ScooterGrisen

Dato : 25-10-08 06:30

Det lader til at der er nogle som er trætte af at folk gang på gang
kører forstærkt på deres scootere.
Men lige frem og tage folks scooter anden gang de har kørt for
stærkt..... det måske lige og går for meget op i det....
Jeg ville da glæde mig til og se den samme lov blive indført for
biler.... anden gang for kører for stærkt så har de ikke den bil mere..

Det da fint nok at der er nogle som er utilfredse med at folk kører
for stærkt på scootere.... med folk kører jo også for stærkt på
motorcykel, i bil, bus, tog !, lastbil, politiet kører jo også
forstærkt... og cykler.

Kunne ellers være sjovt og se folks reaktion når de anden gang bliver
stoppet på en cykel for at køre over 30km/t og bliver bedt om at
aflevere den.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-10-08 13:36

ScooterGrisen wrote:

> Men lige frem og tage folks scooter anden gang de har kørt for
> stærkt..... det måske lige og går for meget op i det....

Du har aldrig været i Augustenborg, så.

Det er en meget lille by på Als - alligevel kom den i Station2 som følge
af mængden af ulovlige knallerter og unge mennesker der bringer deres
eget og andres liv i fare ved at benytte disse knallerter.

Jeg har ingen problemer med at blive overhalet af en tunet knallert når
jeg er på vej på arbejde, men når knallerter kører på baghjul hen over
hajtænderne så er de til fare for trafikken og så skal de væk fra
bybilledet.

Jesper Poulsen

Fra : ScooterGrisen

Dato : 25-10-08 16:21

> [...]
> jeg er på vej på arbejde, men når knallerter kører på baghjul hen over
> hajtænderne så er de til fare for trafikken og så skal de væk fra

Er det ikke nærmere bilerne som skal ud af byen.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-10-08 01:55

ScooterGrisen wrote:

> Er det ikke nærmere bilerne som skal ud af byen.

Nope.

Jesper Poulsen

Fra : Brian H

Dato : 29-10-08 19:25

> "ScooterGrisen" <fedblindkat@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
>
> Er det ikke nærmere bilerne som skal ud af byen.

Jeg så hellere at det var cyklister og fodgængere - men det er nok utopi :)

Fra : N/A

Dato : 26-10-08 01:55

Fra : N/A

Dato : 26-10-08 01:55