Tortiekontoen, tilskud udbetalt
Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 05-11-08 18:27

Der er udbetalt efter ansøgning, 2000kr. til Hrönn, til hjælp til
neutralisering/vaccination af hendes hittemis + 4 killinger

Det er dejligt der er mennesker der vil påtage sig det store arbejde med en
mormis med killinger :)

Tortiekontoens saldo er herefter kr. 1900,00

Der er heldigvis døgnåbent for indsættelse af bidrag, så vi har nok stående
til disse (ofte akutte) situationer, og der kan indsættes i Jyske Bank konto
5041-1260040 hvis du føler for det :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-11-08 19:26

In news:gesl1o$2sei$1@newsbin.cybercity.dk,
Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
typed:
> [...]
> neutralisering/vaccination af hendes hittemis + 4 killinger
>
> Det er dejligt der er mennesker der vil påtage sig det store arbejde

Ja, det er det da helt bestemt. Godt at Tortiekontoen kunne hjælpe. Jeg
sender et bidrag, skal alligevel sende til Inges Kattehjem også, som jeg gør
hvert år til jul.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 06-11-08 12:34

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ja, det er det da helt bestemt. Godt at Tortiekontoen kunne hjælpe. Jeg
> sender et bidrag, skal alligevel sende til Inges Kattehjem også, som jeg

Det vil jeg også gøre.

mvh Anelise