Trådnet til altan
Fra : Niels.Pein@gmail.com

Dato : 03-11-08 07:36

Hej gruppe

Tidligere fik jeg et fint svar vedr. om en altan skulle sikres (og tak
for det), og et andet sted fandt jeg en hjemmeside med flere typer
trådnet; forskellige farver og noget der var specielt "bidefast".

Men det er nogen tid siden, og nu kan jeg ikke finde det igen. Har
søgt lidt, men forgæves.
Jeg skal have sikret en "åbning" der er 1,43 meter høj og hele 9 meter
bred, og vil gerne finde et trådnet der skulle være specielt
modstandsdygtigt overfor at katten forsøger at bide det i stykker.

Er der nogen der lige kan nogle nyttige hjemmesideadresser?

Hilsen Niels
Miau fra Lille Misser

Fra : Kate

Dato : 03-11-08 17:02

Niels.Pein@gmail.com wrote in news:90c8fdd7-5ba3-46e1-8275-
aab8fa003bc3@e38g2000prn.googlegroups.com:

> Er der nogen der lige kan nogle nyttige hjemmesideadresser?

der er en der hedder http://www.hegnsbutikken.dk Jeg har ikke selv
handlet der, men jeg husker at jeg kiggede på den da jeg skulle have
haven hegnet ind. Da jeg ikke ville rode med det selv, købte jeg hegn
hos Poda i stedet for. http://poda.dk som også satte det op for mig.
Mit hegn er 5x10cm i maskestørrelse.

--
Kate