Gia har vundet sin klasse :-)
Fra : Siri

Dato : 02-11-08 19:39

Hej gruppe, kære katte-venner
Bare lige kort, vel hjemkommen fra Colourpointens hobbyudstilling i
Sorø: Gia vandt sin klasse!
Og konkurrenten, en "gammel rotte" mht udstilling, blev ærke-sur!
Jeg fik hende gennemgået uofficielt hos den perser-dommer, der var til
stede, og som faktisk var højt kvalificeret (den officielle bedømmelse
på hobbyudstilling er af princip kyndig på en helt anden race - dvs
persere kommer til aby-dommere, NFOer til perser-dommere etc - bare for
sjov).
Men perserdommeren gennemgik hende grundigt for mig, og sagde, at hun
ville ikke få nogen problemer med at opnå selv de fineste certifikater
på "rigtige" udstillinger! Du go'este - min lille hygge-Gisse.....
Så der kan man se - den grimme ælling voksede sig til et pragteksemplar,
iflg den dommer
Gia tog det meste i fin stil, men hun gider ikke sidde i en
transportboks særlig længe
Lige nu nyder hun at være hjemme, og det gør jeg også. Men jeg er glad
for, at vi skal på Racekattens juleudstilling, og måske den i
Rødovrehallen i januar....
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-skønhedsdronningen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Allan L

Dato : 02-11-08 20:49

Stort Tillykke.
Der var jo også ovre og kigge.

Der var desværre kun to raggier, men de var til gengæld dejlige.

Mvh.

Allan L
http://www.funkie.dk/

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-11-08 21:15

In news:SOmdnV_wAosnbpDUnZ2dnUVZ_oPinZ2d@giganews.com,
Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> typed:
> Hej gruppe, kære katte-venner
> Bare lige kort, vel hjemkommen fra Colourpointens hobbyudstilling i
> Sorø: Gia vandt sin klasse!

Hvad sagde jeg ? Hun er smuk og skulle nok gøre sig på en udstilling. Stort
stort tillykke til jer begge. Det var vel nok flot.
Der er ikke mange katte der kan lide at sidde i transportkasser og slet ikke
at køre i bil, så hun er sikkert glad for at være hjemme igen.

Mange lykønskninger også fra Mini, som heller ikke kan li' transportkasser
og biler.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : lh

Dato : 03-11-08 06:45

Stort TILLYKKE her fra mig også!

lh

Fra : Ragna

Dato : 03-11-08 09:03

Også et stort til lykke hefra!
Hun har fortjent et par ekstra-nus........men det har hun sikkert også fået!

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Siri

Dato : 07-11-08 15:01

> Ragna skrev:
> Også et stort til lykke hefra!
> Hun har fortjent et par ekstra-nus........men det har hun sikkert også fået!
> Mange hilsener fra Ragna

Tusind tak, venner!
Jeg har forsøgt at svare flere gange i løbet af ugen, men forgæves - jeg
kunne hverken svare eller oprette tråde
Allan, der er alt for få Raggies i DK - bliv opdrætter!
Jeg udstiller gissepigen igen på Racekattens juleudstilling, kom og hils
på - jeg laver et tema-bur med de hellige tre konger, Maria, og en kat,
der kom med fra Persien...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 11-11-08 21:04

Det kan du tro, hun har fået, kære Ragna - især i dag, hvor hun har bedt
om nusse-klø mange gange Min elskede lille Gisse, en genbrugs-kat,
der viste sig at være en sand svane og eks-grim ælling!
Jeg vil gerne opfordre alle i gruppen til at tøffe forbi en
katte-udstilling, og gerne kontakte udstillende NG'ere - det ville være
smadderhyggeligt at hilse på IRL!
Jeg håber at komme med Gia skat til Racekattens Juleudstilling i Mørkøv,
det er vist den 7/12? Den 1. søndag i december, og den 1/12 er en
mandag, så kan I sikkert regne bedre end jeg
Vel mødt!